2 צפייה בגלריה
מגיע להפועל ת"א. אלן אוז'בולט
מגיע להפועל ת"א. אלן אוז'בולט
מגיע להפועל ת"א. אלן אוז'בולט
(עמרי שטיין)
זה לקח הרבה זמן, אבל אלן אוז'בולט ישחק בהפועל ת"א: כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, החלוץ יצטרף לאדומים אחרי שסיכם את תנאיו במועדון לשנתיים באמצעות נציגיו בקס ג'וסי וירון ברנס. הוא ינחת הערב (ראשון) בישראל ויחתום על החוזה בכפוף למעבר בדיקות רפואיות. לאחר מכן הוא ימריא כדי להצטרף למחנה האימונים.
בהפועל ת"א מרוצים מאוד מכך שעסקת אוז'בולט נסגרה והחלוץ הסלובני שעליו נלחמו כל כך הרבה - יהיה אדום למרות כל הבעיות מול סוכנו הזר. מדובר באחת העסקאות היקרות שהיו בהפועל ת"א של השנים האחרונות, כאשר קבוצתו הסלובקית, סלובן ברטיסלבה, תקבל כ-220 אלף אירו.
השחקן עצמו יהיה המשתכר הגבוה ביותר בקבוצה, כאשר ירוויח כ-450 אלף אירו לכל התקופה. הנהלת הפועל ת"א מחזיקה באופציה לעונה נוספת בחוזה גבוה יותר מהשנתיים הראשונות, כ-250 אלף אירו לעונה. בנוסף, אוז'בולט מחזיק בבונוסים נוספים, ביניהם בונוס על העפלה לפלייאוף העליון.
2 צפייה בגלריה
אלן אוז'בולט
אלן אוז'בולט
אלן אוז'בולט
(עמרי שטיין)
כזכור, הפועל ת"א הגישה הצעה לאוז'בולט לפני כמעט חודש אחרי שהפועל חיפה לא מימשה את האפשרות להשאירו אצלה. עם זאת, התגלו פערים כספיים בין הצדדים והמכשול היה העמלה של סוכנו, אך בסופו של דבר הושג פיתרון. בעונה שעברה אוז’בולט כבש 12 שערים ובישל אחד נוסף ב-36 משחקים בהפועל חיפה.
בתוך כך, בהפועל ת"א רוצים גם את המגן השמאלי של הפועל ב"ש, אביב סולומון, אבל העניינים צפויים להיסגר רק אחרי מכירתו של דורון ליידנר לחו"ל.