1 צפייה בגלריה
חוסאם פראג' עם סוכנו וחברי הנהלת חדרה
חוסאם פראג' עם סוכנו וחברי הנהלת חדרה
חוסאם פראג' עם סוכנו וחברי הנהלת חדרה
(באדיבות המועדון)
רכש חדש לקבוצת הנוער של הפועל חדרה עם חתימתו לשלוש שנים של הקשר חוסאם פראג’, ששיחק בהפועל אום אל פאחם בעונה החולפת מהליגה הלאומית לנוער מחוז צפון. הוא כבש שם שני שערים ואפילו הספיק לרשום הופעת בוגרים אחת, כשעלה כמחליף ב-2:2 מול בני יהודה במסגרת המחזור ה־34 של הליגה הלאומית.
פראג׳ פתח את העונה האחרונה בבני סכנין, בליגת העל לנוער, תחת דרכתו של איימן אבו יונס. אחרי שעלה בארבעה משחקים כמחליף, החליט לעזוב לאום אל פאחם. את תחילת דרכו עשה במכבי חיפה, כשהיה בן 8 בלבד. אחרי ארבע שנים בירוק, הוא חצה את הכביש להפועל חיפה, שם שיחק גם כארבע שנים. משם עבר לקבוצת נערים א׳ (על) של הפועל קריית שמונה.
נמרוד אטיאס, המנהל הספורטיבי של מחלקת הנוער בהפועל חדרה, התייחס להחתמה: ״פגשתי בחוסאם במשחק אימון בין אום אל פאחם להפועל חדרה המקומית. הוא מאוד עניין אותי ותפס לי את העין. עקבתי עכשיו במהלך כל העונה, כשבסיומה פניתי אליו ורציתי מאוד שיגיע לכאן. אני מאוד אוהב את הילד הזה. מדובר בקשר 50/50 שיודע לעשות גם התקפה וגם הגנה עם יכולות טכניות גבוהות ואני מאמין שתהיה זו עונת הפריצה שלו בליגה הראשונה, בתקווה לראות אותו מגיע לבוגרים״.