3 צפייה בגלריה
רז הרשקו
רז הרשקו
רז הרשקו
(חגי מיכאלי)
יום מוצלח עבר על הג’ודו הישראלי עם שתי מדליות בגראנד פרי זאגרב. ענבר לניר הייתה הראשונה לעלות על הפודיום עם מדליית כסף בקטגוריה של עד 78 ק”ג וזמן קצר אחריה רז הרשקו המשיכה ביכולת הנהדרת שהיא מגלה לאחרונה עם זכייה במדליית זהב במשקל של מעל 78 ק”ג.
הרשקו אמר לאחר הזכייה בזהב: “אני עייפה מאוד אבל הרבה יותר מרוצה. שמחה שהמסע שלי מסתיים עם מדליית זהב והשמעת התקווה, זו המתנה הכי טובה שאני רוצה להעניק לצוות שלי, לאיגוד שלי, למשפחה שלי, לנותני החסות שלי ולמדינה האהובה שלי. סיימתי מסע ארוך ומפרך שלמדתי בו המון. ננוח כמה ימים ונתחיל בהכנות לאליפות העולם. אני מלאת מוטיבציה לקראת ההמשך ומוכנה להמשיך לעשות הכל כדי להתקדם”.
לניר שיתפה: “אני שמחה על יום תחרות חזק ומוצלח שמסתיים עם תחושת החמצה בגמר. מרגישה שבתקופה האחרונה אני עושה התקדמות משמעותית. אני מחכה לחזור לארץ לנתח את הטעויות ולהגיע לתחרויות הבאות טובה יותר. תודה לשני הרשקו, עידו בר וצ׳ארלס צ׳יבאנה שליוו אותי ביום התחרות ובכלל, לכל הצוות המקצועי והנבחרת המדהימה שלנו”.
3 צפייה בגלריה
רז הרשקו, שני הרשקו וענבר לניר
רז הרשקו, שני הרשקו וענבר לניר
רז הרשקו, שני הרשקו וענבר לניר
(איגוד הג'ודו)
מאמן נבחרת הנשים בג’ודו, שני הרשקו, הוסיף: “אנחנו מסיימים מסע של ארבע תחרויות בחודשיים עם 15 מדליות יוקרתיות - 4 באליפות אירופה, 4 בגראנד סלאם באולן בטור, 4 בגראנד סלאם בודפשט ו-3 בגראנד פרי זאגרב. כיף לסיים בזכייה במדליית הזהב של רז הרשקו ובהשמעת התקווה, וזאת בנוסף למדליית הכסף של ענבר לניר. מאחורי ההישגים האלו עומדים הרבה אנשים וספורטאיות מחויבות”.
עוד אמר הרשקו: “תמיד אפשר להשיג יותר אבל אנחנו מסיימים את החלק הזה במסע מרוצים ועם תחושת מסוגלות שעם המשך של עבודה קשה ותיקון טעויות נוכל להתקדם גם יותר. עכשיו הזמן לנוח כמה ימים ולחזור להתכונן במטרה להשתפר ולהגיע הכי מוכנים שניתן לאליפות העולם. אני גאה מאוד בצוות שלי ובספורטאיות המדהימות שלנו. נבחרת הנשים ממשיכה לעשות היסטוריה”.
3 צפייה בגלריה
עוד מדליה לאוסף. לניר והרשקו
עוד מדליה לאוסף. לניר והרשקו
עוד מדליה לאוסף. לניר והרשקו
(איגוד הג'ודו)