1 צפייה בגלריה
מגד דחלה, אביו מוחמד וסוכנו של השחקן
מגד דחלה, אביו מוחמד וסוכנו של השחקן
מגד דחלה, אביו מוחמד וסוכנו של השחקן
(באדיבות הפועל ירושלים)
לא מעט קבוצות רצו לקבל לידיהן את הקשר ההתקפי מגד דחלה (16), שסיים חמש עונות בבית"ר ירושלים. מדובר באחד הכישרונות הצעירים המסקרנים של שנתון 2006 ומי שידה הייתה על העליונה בכל הקשור אליו זו הפועל ירושלים, שהחתימה אותו ל-3 שנים.
בשלוש השנים האחרונות היה דחלה שייך לפרוייקט המצוינות בנבחרת הצעירה והיה מחוזר על ידי מועדונים רבים. לבסוף הוא חצה את הכביש וחתם בהפועל ירושלים. החתמתו באדומים, והמעבר מבית"ר להפועל, בוצעו באמצעות סוכנו, אדם קידן.
את דרכו המקצועית החל דחלה כשהיה בן 8, אז היה שחקנה של הפועל ירושלים "איציק עדיקה", ששיחקה בליגת טרום ילדים א' (מחוז דן 2). אחרי שלוש עונות בהפועל הגיע בעונת 2017/18 לבית"ר ירושלים, והיה חלק מקבוצת ילדים ג' של המועדון, ששיחקה אז במחוז דן 2.
קפיצת המדרגה מבחינתו הייתה בעונה שעברה, אותה סיים עם שמונה שערי ליגה והוסיף שער בגביע המדינה. גם העונה, התכבד בתשעה שערים ובכל המשחקים בהם כבש הקבוצה השיגה נקודות. בעונה הקרובה יהיה דחלה חלק מקבוצת נערים א׳ בהפועל ירושלים אותה יאמנו זהר קמינסיקי ועוזרו אמיר שוויקי.
בעונה שעברה, כזכור, קבוצת נערים ב' של בית"ר ירושלים מצאה את עצמה מגיעה למשחק המבחן מול נציגת ליגה ארצית (נערים ב'). במשחק ההכרעה, שנערך ב-26 במאי, פגשה בית"ר את הפועל חיפה והפסידה 3:1 משערים של עומר פרימט, יעד גונן ואושר יצחק. שער בודד של מאור לוי בדקה ה-65 לזכות הבית"רים, לא עזר יותר מדי. בית"ר ירדה לליגת נערים ב' ארצית ותנסה לחזור במהרה לליגה הבחירה של השנתון.
בהפועל ירושלים מקווים שהשנתון של נערים ב', שסיים בעונה האחרונה במקום הראשון בטבלת ליגה נערים ב' ארצית דרום, יתמודד ללא רגשי נחיתות בליגה הבכירה, נערים א' – על.