1 צפייה בגלריה
פאולו דיבאלה חוגג
פאולו דיבאלה חוגג
פאולו דיבאלה חוגג
(רויטרס)
מחזיקת הקונפרנס ליג מתחזקת. הכוכב הארגנטינאי, פאולו דיבאלה, סיכם היום (שני) את תנאיו ברומא עד 2025, כאשר הוא צפוי להרוויח כ-6 מיליון אירו לעונה. בימים האחרונים התנהל מאבק בין הקבוצה של ז’וזה מוריניו לבין נאפולי על שירותיו של השחקן שסיים חוזה ביובנטוס ועל פי העיתונאי פבריציו רומאנו מי שהוביל את המשא ומתן היה “המיוחד” בעצמו.
“שיחת הטלפון בין מוריניו לדיבאלה בה הוא הסביר לו על הפרויקט שיכנעה את השחקן לחתום”, טען רומאנו. כעת נותר להשלים את המסמכים כדי להוביל לחתימה אחרי שכל הפרטים נסגרו, מה שאומר שההודעה הרשמית על המעבר מתקרבת.
דיבאלה בן ה-28 איבד את מעמדו ביובנטוס בשנים האחרונות, בעיקר מאז שכריסטיאנו רונאלדו הגיע, אך גם עזיבתו של CR7 לא עזרה לשקם את מצבו של השחקן שלא הצליח להסתדר עם המאמנים שהתחלפו מאז – מאוריציו סארי, אנדראה פירלו ומקס אלגרי שחזר לקדנציה נוספת.
הארגנטינאי עוזב את יובנטוס עם 271 הופעות בסרייה א’, 98 שערים ו-51 בישולים. בליגת האלופות רשם 18 שערים במדי הגברת הזקנה. בכל אופן, העונה הוא ישחק עם רומא בליגה האירופית, אליה העפילה הקבוצה אוטומטית בעקבות הזכייה בקונפרנס ליג. הוא מצטרף לכמה החתמות שביצעה הקבוצה הקיץ כאשר מוריניו צירף לסגל שלו את המגן הימני זקי צ’ליק מליל, את הקשר הסרבי נמניה מאטיץ’ ממנצ’סטר יונייטד ואת השוער מילה סילבר מבנפיקה ליסבון.