1 צפייה בגלריה
גלייסון ברמר חוגג
גלייסון ברמר חוגג
גלייסון ברמר חוגג
(רויטרס)
משחקי ההכנה לעונה הקרובה כבר בעיצומם, אבל זה לא אומר שהקבוצות לא ממשיכות במאמצים להתחזק לפני יריית הפתיחה של 2022/23. שוק ההעברות מתחמם ולפניכם כל החדשות האחרונות והעדכונים על השחקנים, הקבוצות והעסקאות שנרקמות.

העברות רשמיות

# באוקטובר הקרוב הוא יהיה בן 41, אך זלאטן איברהימוביץ’ ממש לא מתכוון ללכת לשום מקום. אחרי שזכה עם מילאן באליפות בעונה האחרונה, הרוסונרי הודיעו כי הם מאריכים את חוזהו של השבדי בעונה נוספת, עד יוני 2023.
# טאקאשי קובו, שהושאל בעונה האחרונה מריאל מדריד למאיורקה, חתם בריאל סוסיאדד ל-5 עונות, כשהבאסקים שילמו 6.5 מיליון יורו לבלאנקוס תמורת 50 אחוז מכרטיס השחקן של שחקן הכנף היפני.

ספקולציות חמות

# אולכסנדר זינצ’נקו יעבור לארסנל, כך לפי העיתונאי פבריציו רומאנו. התותחנים ישלמו למנצ’סטר סיטי 30 מיליון ליש”ט והמגן יחתום על חוזה לארבע העונות הקרובות. האוקראיני יהיה השני שעושה את המעבר מהסיטיזנס לצפון לונדון הקיץ, לאחר שגבריאל ג’סוס נחת בארסנל מוקדם יותר בחלון ההעברות.
# האם מרסלו מצא קבוצה חדשה? אחרי שהמגן הברזילאי הוותיק עזב את ריאל מדריד עם תום חוזהו, בצרפת דווח שמארסיי מעוניינת בו. לאחרונה ליון דחתה את האפשרות לצרף את הברזילאי בן ה-34 מסיבות כלכליות.
# מתייס דה ליכט יחתום בקרוב בבאיירן מינכן וביובנטוס מחפשים לו מחליף. הגברת הזקנה סימנה את פאו טורס, גבריאל, ניקולה מילנקוביץ’ וגלייסון ברמר, כאשר על פי הדיווחים האחרונים גם של ניקולו סקירה וגם של ג’אנלוקה די מרציו האמינים, הגברת הזקנה בדרך לעשות מחטף על ברמר, שכבר סיכם באינטר, אך כעת, מקבל מיובנטוס הצעה משודרגת בגובה 4 מיליון אירו לעונה לעומת 3 מיליון אירו מהנראזורי, כאשר טורינו תקבל בתמורה לשחקן לא פחות מ-40 מיליון אירו.
# אחרי רוברט לבנדובסקי, ברצלונה תעבור להתמקד בהגנה והיא לוטשת את עיניה לעבר צ'לסי. הקטלונים הציעו שלושה מיליון אירו על ססאר אספיליקווטה וייתכן שההצעה הזו תגדל, אבל בכל מקרה נראה שהבלם/מגן הספרדי בדרך לקאמפ נואו. גם מרכוס אלונסו וז'ול קונדה על הכוונת של צ'אבי.
# במקביל לחיזוק, בברצלונה מנסים גם להיפטר משחקנים שלא נמצאים בתוכניות של צ'אבי. אחד מהם הוא השוער נטו שכבר נראה בדרך לחתימה בסלטה ויגו, אבל לבסוף הוא החליט לוותר על הרעיון ויחפש אלטרנטיבה. נטו חתום בבארסה עד קיץ 2023.
# אייאקס ממשיכה להתחזק: אחרי סטיבן ברחוויין ואואן ויינדאל, פרנסיסקו קונסייסאו יגיע מפורטו והיום יחתום גם קלווין באסי, כך לפי פבריציו רומאנו. הבלם/מגן שמאלי בן ה-22 יגיע מריינג'רס ויחתום עד קיץ 2026. שתי העסקאות האלה יהפכו לרשמיות בקרוב.
# ריינג'רס כבר מצאה מחליף לבאסי: בן דייויס ששייך לליברפול. הוא חתם אצל המייטי רדס בחודש פברואר 2021, אבל מעולם לא שיחק בקבוצה של יורגן קלופ וזה גם לא יקרה בקרוב. ליברפול תקבל עליו כ-4 מיליון פאונד אחרי שבעונה שעברה הוא הושאל לשפילד יונייטד.