4 צפייה בגלריה
מיראלם פיאניץ' ומרטין בריית'ווייט
מיראלם פיאניץ' ומרטין בריית'ווייט
מיראלם פיאניץ' ומרטין בריית'ווייט
(רויטרס)
משחקי ההכנה לעונה הקרובה כבר בעיצומם, אבל זה לא אומר שהקבוצות לא ממשיכות במאמצים להתחזק לפני יריית הפתיחה של 2022/23. שוק ההעברות מתחמם ולפניכם כל החדשות האחרונות והעדכונים על השחקנים, הקבוצות והעסקאות שנרקמות.

חדשות רשמיות

# טוטנהאם החתימה את ג’אד ספנס ממידלסברו. המגן האנגלי הימני בן ה-22 מצטרף לקבוצה הנבנית של אנטוניו קונטה.
# מתייס דה ליכט עבר את הבדיקות הרפואיות וחתם על חוזהו בבאיירן מינכן. הוא יטוס לארצות הברית על מנת להצטרף למחנה האימונים של אלופת גרמניה.
# ריאל סוסיאדד הכריזה על צירופו של טאקה קובו. שחקן ההתקפה היפני יחתום על חוזה לחמש השנים הקרובות וריאל מדריד תקבל עבורו כשישה מיליון אירו ותשמור 50 אחוזים מכרטיס השחקן.
# מארסיי הכריזה על צירופו של החלוץ לואיס סוארס מגרנאדה.

ספקולציות חמות

# פתרון לסגל העמוס של ברצלונה? באיטליה מדווחים שמילאן מגלה עניין במיראלם פיאניץ’, שחזר הקיץ לקטלונים אחרי עונת השאלה בבשיקטאש.
# עדיין בברצלונה, אך הפעם לשחקן שעשוי להצטרף. סזאר אזפיליקואטה, שמקושר כבר לא מעט זמן לקטלונים, מחכה לסיכום בין בארסה לצ’לסי על מעברו לספרד. כעת, מדווח שהצדדים החלו בשיחות מחודשות לגביי המעבר של קפטן הבלוז שמחזיק בהצעה כבר מחודש מרץ האחרון, חוזה עד 2024.
# יובנטוס סיכמה על העברתו של גלייסון ברמר. לפי העיתונאי פבריציו רומאנו, הגברת הזקנה תשלם לטורינו 40 מיליון אירו וכעת נותר רק לסגור את הפרטים בין השחקן לקבוצה. הבלם כבר היה נראה בדרך לאינטר אך הצעה יותר גבוה של יובה שינתה את התמונה.
# עוד שחקן שנמצא בדרך החוצה מהקטלונים הוא מרטין בריית’ווייט, כאשר לפי דיווחים אייאקס מעוניינת בו. אלפרד סחודר, שהיה עוזרו של רונאלד קומאן, מכיר היטב את הדני שלא נכלל בסגל בארסה לארצות הברית.
4 צפייה בגלריה
מרטין בריית'ווייט. 24 דקות מאז שחזר מהפציעה
מרטין בריית'ווייט. 24 דקות מאז שחזר מהפציעה
מרטין בריית'ווייט. 24 דקות מאז שחזר מהפציעה
(רויטרס)
# בספרד מדווחים שאדינסון קבאני, שעזב את מנצ’סטר יונייטד בסיום העונה החולפת, הגיע לסיכום בעל פה עם ויאריאל ויצטרף אליה בקרוב.
4 צפייה בגלריה
אדינסון קבאני
אדינסון קבאני
אדינסון קבאני
(רויטרס)
# אחרי הגעתו הצפויה של פאולו דיבאלה, ז’וזה מוריניו שואף לצרף גם את אנדראה בלוטי מטורינו. בדומה לארגנטינאי שעזב את יובנטוס, גם החלוץ האיטלקי מסיים חוזה ויכול להגיע בחינם.
4 צפייה בגלריה
אנדראה בלוטי חוגג
אנדראה בלוטי חוגג
אנדראה בלוטי חוגג
(רויטרס)
# ז’ול קונדה הוא המטרה העיקרית של ברצלונה כרגע בחלון ההעברות. יחד עם זאת, גם צ’לסי מתחרה על שרותיו והגישה לסביליה הצעה רשמית בגובה 55 מיליון אירו עבורו. בספרד טוענים שהבלם הצרפתי סיכם לארבע שנים בקבוצה של צ’אבי, אבל מכאן ועד להסכם מול האנדלוסים הדרך עוד ארוכה. השחקן עצמו מעוניין לעבור לברצלונה והתחושה היא שהוא יותר קרוב אליה מאשר לבלוז.
# אולכסנדר זינצ’נקו בדרך הבטוחה לארסנל, כאשר מנצ’סטר סיטי תקבל עבורו 38 מיליון אירו כולל בונוסים.
# היכן ישחק לואיס סוארס (34) בעונה הבאה? עדיין לא ידוע אחרי שהשחקן טען לפני מספר ימים שהוא "שוקל 5 או 6 הצעות" ולאחרונה נוסף שמה של ווסטהאם לקבוצות המתעניינות בו. מצד שני, באורוגוואי לוחצים עליו לחתום בנסיונל, בה החל את הקריירה. במולדתו נפתח קמפיין ברשתות החברתיות בו קוראים האוהדים להחתמתו וגם פוליטיקאים בכירים במדינה התבטאו בנושא.