1 צפייה בגלריה
המחיר שלו הפתיע. לבנדובסקי
המחיר שלו הפתיע. לבנדובסקי
המחיר שלו הפתיע. לבנדובסקי
(הטוויטר של ברצלונה)
בזמן שקארים בנזמה ממשיך לככב בריאל מדריד, גונסאלו היגוואין שנאבק איתו במשך שנים על המקום בהרכב כבר לא משחק באירופה. הלילה (בין שלישי לרביעי, 03:00) החלוץ הארגנטינאי בן ה-34 ואינטר מיאמי ייפגשו את ברצלונה בפורט לודרדייל, פלורידה, ורגע לפני פיפיטה דיבר על יריבתו בלא מעט משחקי קלאסיקו מהעבר - וגם הופתע מהמחיר של רוברט לבנדובסקי.
למעשה, היגוואין חשב שבארסה לא שילמה לבאיירן אפילו אירו. בראיון לרדיו קטלוניה אמר החלוץ: "סליחה, אבל לבנדובסקי הגיע בחינם, לא?". בשלב זה המראיין סיפר להיגוואין שבעצם הפולני יעלה לקטלונים "כמעט 50 מיליון אירו" (למעשה מדובר ב-45 מיליון ועוד 5 מיליון בבונוסים) ואז הארגנטינאי אמר: "50 מיליון? וואו. הוא זכה בליגת האלופות לפני שנתיים, הוא שחקן ברמה גבוהה ואין ספק שהוא אחד החלוצים הטובים בעשור האחרון. זו החתמה נהדרת של בארסה".
בהמשך המראיין הקשה על היגוואין שהתבקש להתייחס שוב למחיר. "בכדורגל של היום, 50 מיליון נשמע כלום, אבל בזמנו כשהגעתי לריאל לא יכולתי לדמיין משהו כזה", אמר הארגנטינאי, "היית צריך להיות כוכב על כדי שישלמו עליך משהו כזה. 50 מיליון בשביל שחקן בן 34? בשביל זה אתה צריך להיות כוכב ורוברט הוא כזה". אגב, לבנדובסקי יהיה בן 34 רק בעוד כחודש.
היגוואין הוסיף: "לבנדובסקי הוא יותר 'קילר', אבל יתאים באופן מושלם. צ'אבי ימצא לו את המקום המתאים עבורו. בכדורגל אין גיל - בנזמה כבש 15 שערים בליגת האלופות ורוברט הוא חיה". היגוואין דיבר גם על הזכייה של ריאל בליגת האלופות: "מכל העונות של הצ'מפיונס שראיתי, זו הייתה הכי ביזארית. הכל היה קאמבקים, אבל זה ה-DNA של ריאל".
לבנדובסקי מצטרף למחנה האימון של בארסה
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.