2 צפייה בגלריה
הכל מוכן. מרטינש
הכל מוכן. מרטינש
הכל מוכן. מרטינש
(רויטרס)
המבחן האירופי הראשון של מכבי חיפה העונה הולך ומתקרב: מחר (רביעי, 20:00) היא תארח את אולימפיאקוס בסיבוב המוקדמות השני וההכנות הולכות ונשלמות - לא רק בכרמל, אלא גם אצל היוונים. המאמן פדרו מרטינש הגיע לארץ וצפה מקרוב אחרי הירוקים במשחק מול הפועל ב"ש באלוף האלופים וההרכב שלו כבר סגור על פי דיווחים בתקשורת היוונית.
בעונה שעברה מאמן אולימפיאקוס הרבה להשתמש במערך 4-2-3-1, אבל במשחק הראשון מול חיפה באצטדיון סמי עופר הוא יהיה זהיר יותר ומתכנן להעלות 4-3-3. תומאש ואצליק שהגיע מסביליה בקיץ הקודם יפתח בשער ולפניו ישחקו בצד ימין הרכש מאתלטיקו מדריד, שימה ורסאליקו, בשמאל אולג ריבצ'יוק ובמרכז ההגנה אקס ארסנל, סוקראטיס פפאסטטופולוס, ופאפה אבו סיסה. אם זה אכן יקרה, המשמעות היא שקונסטנטינוס מנולאס שהגיע מנאפולי בינואר, לא יעלה ב-11.
לפי התכנון, שלישיית הקישור תכלול את יאן אמווילה הצרפתי, מאדי קמארה ואגיבו קמארה, כשאת ההתקפה יוביל יוסף אל ערבי. מי שיצטרפו אליו יהיו יורגיוס מסוראס בשמאל ופיליפ זינקרנאגל בימין.
2 צפייה בגלריה
לא יפתח? מנולאס במדי נאפולי
לא יפתח? מנולאס במדי נאפולי
לא יפתח? מנולאס במדי נאפולי
(רויטרס)
ביוון דווח גם שאולימפיאקוס לא מתכוונת להתאמן בישראל, אבל מרטינש הראה לשחקניו וידאו של חיפה, בו הוא התמקד באגפים של הירוקים. "יש לנו קבוצה טובה יותר, אבל אנחנו צריכים להראות את זה", אמר המאמן לשחקני אולימפיאקוס, "שום דבר לא מובטח לנו ונצטרך להיות זהירים מהדקה הראשונה".
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.
הוא בכלל כדורסלן? צפו בדאנקים של פיירו