2 צפייה בגלריה
השתדרג. גיא שטח
השתדרג. גיא שטח
השתדרג. גיא שטח
(יונתן גינזבורג)
הפועל ניר רמת השרון מתחזקת: הקבוצה מהליגה הלאומית הודיעה היום (שלישי) על החתמתו של גיא שטח, ששיחק במכבי יבנה מליגה א' דרום בעונה שעברה. זו תהיה הקדנציה השנייה של הקשר אחרי ששיחק ברמה"ש בין 2018 ל-2020 ואז עזב ליבנה, במדיה כבש ארבעה שערים בשנתו הראשונה. בעונה שעברה הוא בלט עם 12 שערים ו-8 בישולים.
"אני בקשר טוב עם יבנה, שידעו שאני רוצה להתקדם ועל כן נתנו את ברכת הדרך", אמר שטח, "ביבנה רציתי להיות בורג משמעותי אחרי מספר שנים בליגה הלאומית שלא הצלחתי למצוא את המקום שלי כמו שרציתי. לשמחתי החיבור ביני לבין יבנה הבשיל לכדי הצלחה. העונה האחרונה הייתה מאוד מוצלחת מבחינתי וחיפשתי את האתגר החדש. בעבר כבר שיחקתי ברמה"ש, היום אני מרגיש הרבה יותר שלם ובוגר. העדפתי את ההצעה הזו במקום להישאר בליגה א' ואני מאמין שאוכל לעשות קפיצת מדרגה. זה בית חם, שמזכיר לי את יבנה".
שטח גדל במכבי תל אביב ועבר במחלקת הנוער של הפועל ניר רמת השרון בעונת 2015/16 לפני שחזר לצהובים, אבל החיבור לא הסתדר. לאחר מכן הגיע הקשר להפועל בני לוד, ששיחקה בזמנו בליגה הלאומית ומשם החל את המסע שלו בליגה השנייה בטיבה, עד שירד לליגה א', שם שיחק עם מכבי יבנה.
2 צפייה בגלריה
הפעם זה יהיה אחרת? גיא שטח
הפעם זה יהיה אחרת? גיא שטח
הפעם זה יהיה אחרת? גיא שטח
(יונתן גינזבורג)
בתוך כך, רמה"ש החתימה גם את איתי בן חמו ודוד דגו, שהיה חלק מקבוצת הנוער של המועדון בעבר. בנוסף, רועי דוד ובן הדדי ימשיכו כחריגי גיל בקבוצת הנוער של המועדון ויהיו חלק מהסגל של הקבוצה הבוגרת. יחד עם זאת, איבי רנסום וטל לוי, שהיו שחקנים משמעותיים בקבוצת הנוער, יעלו השנה לקבוצת הבוגרים. מי שימשיך לעונה נוספת במועדון הוא דודי תירם.
במקביל, רמה"ש יצאה לקאסל שבגרמניה, שם תערוך מחנה אימונים עד יום ראשון ותתאמן בקאסל המקומית. "כדורגל מחבר בין אנשים מכל הגילאים והרקעים, ללא הבדל דת או צבע עור", נכתב בהודעה של המועדון הגרמני, "העיר קאסל הינה קוסמופוליטית, צבעונית ועליזה. זו התמונה של עיר הולדתינו, שאנחנו רוצים להוציא כלפי חוץ. האריה על החולצה הוא המחבר בין שני המועדונים הללו כשלספורט, ולכדורגל בפרט, יש את הכוח לחבר בין אנשים".
צפו: הפועל חיפה גברה 0:1 על אומוניה