2 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר ירושלים במחאה
אוהדי בית"ר ירושלים במחאה
אוהדי בית"ר ירושלים במחאה
(חגי מיכאלי)
אוהדי בית"ר ירושלים שממשיכים בהפגנות שלהם כנגד הבעלים משה חוגג לא מתכוונים להרפות עד שהקבוצה תעבור לברק אברמוב, או לחילופין שחוגג ייקח את המועדון לפירוק. מלבד ההפגנות שנערכו עד היום מול ביתם של חוגג, אורן חסון ויושבת ראש הבקרה התקציבית סיגלית סייג, מסתבר שאוהדי הירושלמים הגיעו להפגין גם מול ביתו של שר הספורט חילי טרופר.
האוהדים הגיעו למושב בו מתגורר חילי טרופר בשעות הערב, בהפתעה וללא הודעה מראש והגיעו עד לפתח ביתו של השר. עם מגפון ושירים הם מחו כנגד הבעלים משה חוגג ודרשו מהשר להתערב בכל הקשור לעתידה של בית"ר ירושלים.
כ-30 אוהדי בית"ר, חלקם רעולי פנים עמדו במשך דקות ארוכות והפרו את השלווה ביישוב בו מתגורר השר חילי טרופר, אחד האוהדים מספר: "שכנים שטיילו עם הכלב שלהם ברחוב ראו אותנו עושים את הדרך לבית של טרופר והסתובבו מיד והלכו בכיוון הנגדי לנוכח המראה המאיים של האוהדים, האוהדים החלו בקריאות כנגד השר בטענה שהוא עוצם עיניים נוכח מצבה של הקבוצה ואינו עושה דבר בנושא, בעוד דברים מפוקפקים קורים בקבוצת כדורגל מרכזית בישראל".
יש לציין כי השומר בכניסה לבית היה דרוך ולא ידע כיצד להתמודד עם ההפגנה שהפתיעה אותו ומתנהלת מול בית השר. אוהד שנכח במקום סיפר: "אחד השכנים שנכח במקום נחלץ לעזרתו של השומר, הוא הגיע אל המוחים וביקש מהם להיות בשקט עד שיקרא לשר לצאת אליהם על מנת לענות על טענותיהם, האוהדים מצדם הבהירו כי לא יהיו בשקט עד שיקבלו תשובות, השכן אמר להם שהשר לא בבית וביקש מהאוהדים לעזוב את הרחוב בטענה כי הם מפריעים לשכנים ובתוך הבית נמצאת ביתו של השר מבוהלת ומפוחדת. האוהדים השיבו בשלילה והחלה להתפתח מהומה ברחוב".
נראה כי עליית המדרגה במחאה של האוהדים עלולה להגיע למחוזות אלימים יותר אם הקבוצה תרד ליגה על ידי הבקרה או לחילופין אם לא יאושר לברק אברמוב לרכוש את המועדון. מלשכת שר התרבות והספורט נמסר: "השר מצוי בקשר רציף עם הגורמים הרלוונטים בנוגע לעתידה של בית״ר ואף קיים בלשכתו פגישה עם יו״ר ההתאחדות ויו״ר הבקרה התקציבית. כולנו שותפים ליעד שהוא הצלת בית״ר ואנו מקווים כי הנושא יוסדר בזמן הקרוב. השר יעשה ככל יכולתו לסייע בכך ולדאוג לבית”ר".
2 צפייה בגלריה
חילי טרופר
חילי טרופר
חילי טרופר
(מיכה בננו)
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.