4 צפייה בגלריה
שחקני מכבי נתניה
שחקני מכבי נתניה
שחקני מכבי נתניה
(רדאד ג'בארה)
פרויקט “פותחים עונה” של ONE ממשיך. קבוצות ליגת העל התחמשו וגם שחררו לא מעט שחקנים וזה בדיוק הזמן לעשות סדר. אז מי נשאר, מי נפרד, מי הצטרף ומי מתנדנד? וגם: הנושאים הכספיים. והפעם: מכבי נתניה.
עזבו: דני עמוס, עדי נסה, זלאטן שחוביץ', שיר צדק, פארפה גויאגון, חן עזרא, איהב אבו אלשיך וניב מזרחי.
הגיעו: איתמר ניצן, פלוריאן הארטהרץ, לירן רוטמן, אריך ברקו וגיל יצחק.
מתנדנדים: יובל אשכנזי
מה חסר לקבוצה? נכון לרגע זה, היהלומים השלימו את מלאכת בניית הסגל. הבעלים אייל סגל מוכן לחזק את הקבוצה בבלם נוסף אם המנהל המקצועי אלמוג כהן והמאמן בני לם ירגישו שיש צורך בכך.
4 צפייה בגלריה
בני לם ואלמוג כהן
בני לם ואלמוג כהן
בני לם ואלמוג כהן
(נעם מורנו)

סיכום ביניים למצב המועדון

בעונה שעברה, הגיע המאמן בני לם בתקופה בה הקבוצה הייתה עמוק בתחתית ונאבקה על הירידה. לם, הצליח בצוותא עם המנהל המקצועי אלמוג כהן להפוך את הקבוצה מקצה לקצה תוך כדי החזרת הקהל למגרשים. אם בעונה שעברה סיימו היהלומים במקום הרביעי, העונה ולאור סיום העונה המוצלח, הציפיות יעלו. גם אם לא יגידו זאת במועדון בקול רם, פחות ממקום רביעי יהווה אכזבה גדולה.
עזיבתו של פארפה גויאגון בהחלט מהווה מכה מקצועית קשה, אך בנתניה ניסו לכפר על כך עם צירופם של אריך ברקו ולירן רוטמן, כאשר בכל אופן הצעד המשמעותי ביותר של נתניה בחלון הזה היה השארת שחקני המפתח: עדן קארצב, עמרי גאנדלמן ופטריק טוומאסי (לפחות נכון לכתיבת שורות אלו).
4 צפייה בגלריה
בוריס ינו ופארפה גויאגון
בוריס ינו ופארפה גויאגון
בוריס ינו ופארפה גויאגון
(ראובן שוורץ)
לצד השינויים המקצועיים, היה זה גם קיץ סוער בגזרה הניהולית: מנכ"ל הקבוצה בשש השנים האחרונות, ניב גולדשטיין, סיים את תפקידו כאשר טל שגב יהיה האיש שימלא את מקומו. לצד זאת, הבעלים אייל סגל, החליט לזוז הצידה ומינה את גיל לב ליו"ר מטעמו בדירקטוריון הקבוצה. סגל, כפי שהתרגלנו, לא יעזוב באמת את הקבוצה וימשיך להשקיע, כאשר התקציב העונה צפוי להיות מהגבוהים של נתניה בשנים האחרונות ומוערך בלמעלה מ-25 מיליון שקלים.
משהו טוב קורה במכבי נתניה בשנה האחרונה ובמועדון מבינים שקפיצת מדרגה העונה תגיע לא רק בהשתתפות היסטורית במפעל אירופי לאחר למעלה מעשור, אלא גם אף אולי בלקיחת תואר, כאשר הקבוצה נמצאת בחצי גמר גביע הטוטו.
מחירי מנויים: המחירים מורכבים ממספר פרמטרים: אוהדים אשר חידשו מנוי קיים זכו להטבה מסוימת וכמו כן אוהדים אשר רכשו מנוי עד ה-31.5. כיום, המחירים נעים בין 900 שקלים ביציע המערבי העליון ועד 1750 ליציע הכסף.
כמה מנויים נמכרו: קרוב ל-3500 מנויים.
4 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי נתניה
אוהדי מכבי נתניה
אוהדי מכבי נתניה
(ראובן שוורץ)