2 צפייה בגלריה
פטריק פייפר בפעולה  (רויטרס)
פטריק פייפר בפעולה  (רויטרס)
פטריק פייפר בפעולה (רויטרס)
(בכחול)
מכבי תל אביב ממשיכה לחפש בלם חדש ול-ONE נודע כי בין המועמדים שהצהובים בודקים בימים האחרונים וכפי הנראה גם העבירו עבורו כבר הצעה ראשונית, נמצא פטריק פייפר, שחקנה של דרמשטאט מהליגה הגרמנית השנייה. מדובר בשחקן בן 22 (בחודש הבא יחגוג 23) המתנשא לגובה של 1.96 מטר ומשחק בעיקר כבלם בצד ימין, אך גם יכול לשחק כבלם שמאלי או כבלם אמצעי בקו של שלושה.
פייפר נולד בהמבורג וגדל במחלקת הנוער של המועדון. הוא שיחק בקבוצות הנוער והמילואים. בעונת 2019/20 הצטרף לדרמשטאט ששילמה עליו 250 אלף אירו והוא חתם בה עד סוף העונה הנוכחית, כך שהוא למעשה התחיל את שנת החוזה שלו ובמשחק הליגה האחרון (הליגה השנייה בגרמניה כבר החלה) הורחק בדקה ה-37 בשני כרטיסים צהובים.
פייפר, למרות גודלו וגובהו, נחשב לבלם מהיר מאוד ופיזי במיוחד ובפרופיל שלו מזכיר את זה של אנדראס מקסו שהצהובים רצו לקנות מברונדבי אך לא הצליחו. נראה כי אלו סוג השחקנים שהצהובים מחפשים למרכז ההגנה, גם אם פייפר ספציפית לא יהיה זה שיגיע. באחרונה פורסם בגרמניה כי ורדר ברמן ומיינץ הביעו בו עניין לקראת העונה החדשה, כך שמכבי ת”א צפויה לתחרות לא פשוטה בכלל.
2 צפייה בגלריה
פטריק פייפר  (רויטרס)
פטריק פייפר  (רויטרס)
פטריק פייפר (רויטרס)
(בכחול)

ניתוח מקצועי ראשוני

פייפר הינו בלם בעל רגל ימין דומיננטית ומצטיין בעיקר באיכויות הפיזיות והאתלטיות "אוף דה בול", בכל הקשור להתמודדות עם חלוצים בריצות עומק, מגע פיזי, טכניקת תיקול ומאבקי גובה. בעונה החולפת שיחק בעיקר כבלם מרכזי בשלישיית בלמים או כבלם ימני (3) בצמד בלמים בקו 4.
בעונה החולפת רשם 32 הופעות בליגה השנייה כשהוא צובר 2,800 דקות, כובש שער אחד ומבשל שער נוסף. הבלם הגנאי - גרמני בן ה-22 רשם עונה לפני כן 20 הופעות כשהוא צובר 1,127 דקות בכל המסגרות.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.
סבוריט בראיון בלעדי וראשון אחרי 4 שנים