1 צפייה בגלריה
3 מ-3. סאנצ'ו ומרסיאל
3 מ-3. סאנצ'ו ומרסיאל
3 מ-3. סאנצ'ו ומרסיאל
(הטוויטר של יונייטד)
שבועיים וחצי לפני תחילת הפרמייר ליג, אריק טן האח עדיין בלתי מנוצח במשחקי ההכנה של מנצ'סטר יונייטד. אחרי ה-0:4 על ליברפול וה-1:4 על מלבורן ויקטורי, השדים האדומים גברו היום (שלישי) בצהריים 1:3 על קריסטל פאלאס באוסטרליה.
יונייטד עלתה ליתרון בדקה ה-17 כשדיוגו דאלוט הגביה את הכדור מצד ימין, אנתוני מרסיאל עצר על החזה וכבש מקרוב כדי לקבוע את תוצאת המחצית, 0:1. שלוש דקות אחרי ההפסקה, הקבוצה של טן האח הכפילה את היתרון בסיומה של התקפה קבוצתית נהדרת כשדוני ואן דה בייק המחליף בישל למרקוס רשפורד שכבש מקרוב.
ג'יידון סאנצ'ו הצטרף לחגיגה האדומה כשכבש בהתקפה מתפרצת אחרי כמעט שעה של כדורגל בעזרת כדור עומק נהדר של מרסיאל. ג'ואל וורד עוד הספיק לצמק (74), אבל יונייטד רשמה עוד ניצחון ושמרה על 100% הצלחה בהכנה.
רגע ביזארי קרה במחצית הראשונה סביב השחקן המושמץ, הארי מגווייר. חלק מ-76 אלף האוהדים שנכחו במשחק החלו בקריאות בוז כמעט בכל נגיעה של הבלם ונראה שחוסר האמון מהקהל הוא משהו שיונייטד תצטרך להתמודד איתו העונה.
בתקופה הקרובה השדים האדומים ייפגשו גם את אסטון וילה, אתלטיקו מדריד וראיו וייקאנו לפני שיחלו את הפרמייר ליג במפגש ביתי עם ברייטון. לאחר מכן הם יתארחו אצל ברנטפורד ובמחזור השלישי כבר יצפה ליונייטד מפגש ענקיות עם ליברפול.
רגע לפני יונייטד: מרטינס עם טריק מהסרטים