2 צפייה בגלריה
הוגו הול
הוגו הול
הוגו הול
(רויטרס)
הברק מכה פעמיים. אחרי שניצחה בקטע החמישי של הטור דה פראנס, המרוץ היוקרתי ביותר בעולם, קבוצת הרכיבה ישראל פרמייר טק רשמה הישג פנטסטי וניצחה היום (שלישי) גם בקטע ה-16 של המרוץ ובנוסף השיגה גם את המקום השלישי.
על ההישג הנהדר חתומים צמד הרוכבים הקנדיים של הקבוצה – הוגו הול ומייקל וודס. הראשון סיים במקום הראשון אחרי שהצליח לברוח לקראת הסיום, בעוד השני חצה שלישי את קו הסיום וחתם יום נהדר לקבוצה הישראלית עם פודיום כפול. ולנטין מדואס הצרפתי של גרופאמה FDJ סיים שני את השלב.
עבור הוגו הול היה זה הניצחון הראשון בקריירה במרוץ אופניים והוא הפך לקנדי השני בהיסטוריה שמנצח בטור דה פראנס. כזכור, עבור ישראל פרמייר טק זהו ניצחון שני, שכן סיימון קלארק האוסטרלי עשה זאת בקטע החמישי.
הוגו הול בראיון לאחר הניצחון הראשון
סילבן אדמס, נשיא ישראל פרמייר טק, אמר: ”אני כה גאה בהוגו הול, במייקל וודס ובקבוצה כולה. איזה נצחון עצום של הוגו. הוא אתלט ורוכב שעובד כל כך קשה, עם מוסר עבודה מופלא - תמיד ייתן הכל לחבריו לקבוצה. בטור דה פראנס הזה הוא הוכיח שהוא מעבר לזה - רוכב נהדר בזכות עצמו, רוכב מיוחד. הוא כמעט ניצח לפני כמה ימים עם אותה רכיבה אמיצה שמאפיינת אותו.
“ישראל פרמייר טק שמה את ישראל על המפה בענק, במרוץ הכי גדול שיש ולעיני העולם המשתאה כולו ולא רק פעם אחת אלא חמש: פעמיים עם ניצחונות ענקיים ועוד שלוש פעמים על הפודיום. זה מרוץ מופלא של ישראל פרמייר טק, אני אוהב את הקבוצה הזו”.
2 צפייה בגלריה
סילבן אדמס על הפודיום
סילבן אדמס על הפודיום
סילבן אדמס על הפודיום
(באדיבות פריימר טק)
ז’אק דמפסטר, הספורט דירקטור של הקבוצה במרוץ, אמר: “באנו לרכוב כאן בצורה הכי התקפית שאפשר וסימנו את כל הקטעים שהאמנו שאם נלך התקפי ונכניס רוכבים לבריחות - יש לנו סיכוי לנצח. היום היה אחד הימים האלה, בדיוק כפי שהיה בשלב בו ניצחנו עם סיימון קלארק ובפעמיים שהגענו למקום שלישי. זה קרה גם היום. יצאנו לדרך עם תכנית ללכת לבריחה והאמנו שיש סיכוי לנצח, אבל דבר אחד זו תכנית ודבר שני זה לנצח, השגנו כאן שני ניצחונות ענקים והראינו למה אנחנו מסוגלים להגיע כקבוצה”.