7 צפייה בגלריה
גלייסון ברמר חוגג
גלייסון ברמר חוגג
גלייסון ברמר חוגג
(רויטרס)
משחקי ההכנה לעונה הקרובה כבר בעיצומם, אבל זה לא אומר שהקבוצות לא ממשיכות במאמצים להתחזק לפני יריית הפתיחה של 2022/23. שוק ההעברות מתחמם ולפניכם כל החדשות האחרונות והעדכונים על השחקנים, הקבוצות והעסקאות שנרקמות.

חדשות רשמיות

# עכשיו זה סופי. יובנטוס השלימה את המחטף והודיעה על החתמתו של גלייסון ברמר. הבלם יגיע מהיריבה העירונית, טורינו, לאחר שחתם על חוזה לחמש השנים הקרובות במדי הגברת הזקנה. ברמר מגיע לאחר עונה נהדרת שבה נבחר לשחקן ההגנה של השנה באיטליה ויחליף את מתייס דה ליכט שעבר לאחרונה לבאיירן מינכן.
# מארסיי הודיעה על החתמה כפולה, כשרובן בלאנקו וג’ונתן קלאוס חתמו בקבוצה הצרפתית. האחרון היה מקושר למספר קבוצות צמרת באנגליה אבל בסופו של היום הצליחה הקבוצה להשאיר אותו בצרפת ולהשיג רכש מרשים.
# נסגרה העסקה בין ארסנל למנצ’סטר סיטי לגבי אולכסנדר זינצ’נקו. המגן יעבור לתותחנים באופן רשמי בקרוב, כאשר הוא יחתום עד 2026.
# מגנה השמאלי בן ה-22 של גלאזגו ריינג’רס, קלווין באסי חתם רשמית באייאקס. סכום ההעברה עומד על 23 מיליון אירו אחרי בונוסים ובנוסף גם סעיף שישאיר לסקוטים עשרה אחוזים על מכירה עתידית.
7 צפייה בגלריה
קלווין באסי לפני טום רוגיץ'
קלווין באסי לפני טום רוגיץ'
קלווין באסי לפני טום רוגיץ'
(רויטרס)

ספקולציות חמות

# אתלטיקו מדריד עדיין מחכה לרונאלדו אבל בינתיים מחזקת את ההגנה: בארגנטינה מדווחים כי מגן הנבחרת, נהואל מולינה, שכבש בעונה שעברה שבעה שערים ובישל עוד חמישה, יצטרף לקולצ’ונרוס, כאשר מי שצפוי לעשות את הדרך ההפוכה במסגרת העסקה הוא הבלם בן ה-22, נהואן פרס.
# עוד בקולצ’ונרוס: ב’מארקה’ מדווחים כי אחד השוערים הטובים בעולם, יאן אובלק, יאריך את חוזהו במועדון עד 2028 ויסגור 14 שנה במועדון.
7 צפייה בגלריה
יאן אובלק
יאן אובלק
יאן אובלק
(רויטרס)
# ב’סקיי גרמניה’ מדווחים: לואיס סוארס הוצע לדורטמונד כתחליף לסבסטיאן האלר, שאובחן עם גידול באשכיו ולא ברור מתי יוכל לשחק.
# מנצ’סטר סיטי מתחילה שיחות רשמיות עם ברייטון על מארק קוקורייה, כשעל פי דיווחים הקשר הספרדי נמצא בראש רשימת הרכש של פפ גווארדיולה. תנאיו האישיים של השחקן בסיטי נמצאים על סף סיכום.
# סזאר אספיליקווטה כבר סיכם מזמן את תנאיו בברצלונה, אבל ב’ספורט’ מדווחים שהקטלונם הגיעו לסיכום המיוחל גם מול צ’לסי, שתקבל בין ארבעה לחמישה מיליון אירו עבור המגן שלה. הספרדי יחתום לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת.
# פפ גווארדיולה התייחס לשמועות בנוגע למעבר של ניימאר למנצ’סטר סיטי: “אני מצטער, אבל זה לא נכון. ניימאר שחקן מדהים וממה שהבנתי גם בחור נחמד, אבל זה לא נכון. בכל קיץ יש שמועות שסיטי תחתים 150 שחקנים”.
# ב’סאן’ טוענים שהמטרה העיקרית של ברצלונה לחיזוק ההגנה, ז’ול קונדה, יעבור ביומיים הקרובים בדיקות רפואיות בצ’לסי ויהפוך לרכש השלישי שלה הקיץ, זאת על אף העדפתו לעבור לקטלונים מסביליה.
7 צפייה בגלריה
ז'ול קונדה מול עבדה
ז'ול קונדה מול עבדה
ז'ול קונדה מול עבדה
(רויטרס)
# גם ליברפול נכנסה למרוץ אחר היהלום של אסטון וילה וכוכב נבחרת הנוער של אנגליה – קרני צ’וקואמקה. הקשר הצעיר, שמחוזר גם על ידי ברצלונה, דחה את כל ההצעות של וילה להארכת חוזה ומוערך ב-23 מיליון ליש”ט. בתקשורת הבריטית דווח כי התנאי של הכוכב להישאר בקבוצה של סטיבן ג’רארד היה לקבל שכר של 100,000 ליש”ט לשבוע.
7 צפייה בגלריה
קרני צ'וקוואמקה חוגג
קרני צ'וקוואמקה חוגג
קרני צ'וקוואמקה חוגג
(Photo by Seb Day - UEFA via Sportsfile)
# בנוסף להוגו אקטיקה שהצטרף, בפאריס סן ז’רמן מעוניינים עדיין להחתים את ג’אנלוקה סקמאקה וגונסאלו ראמוס הקיץ. לגבי מילאן שקריניאר אין עדיין הסכמות מול אינטר, שכן הפערים גדולים: ההצעה של פאריס היא 50 מיליון אירו והדרישה של הנראזורי היא 70. כמו כן, רנאטו סאנצ’ס לא מבין למה לקבוצה מעיר האורות לוקח כל כך הרבה זמן להגיע להסכמות מול ליל לגביו, והציב אולטימטום, כאשר בישר כי יהיה מוכן לקבל את הצעת מילאן ביומיים הקרובים.
7 צפייה בגלריה
סקמאקה בועט
סקמאקה בועט
סקמאקה בועט
(רויטרס)
# גלייסון ברמר נמצא בטורינו לקראת מעברו ליובנטוס תמורת 41 מיליון אירו ובונוסים. הוא יעבור בקרוב בדיקות רפואיות ויחתום על חוזה עד 2027.
# אחרי שהפסידה ברגע האחרון את ברמר ליובנטוס: סימונה אינזאגי עדיין דורש מהנהלת אינטר לצרף בלם, וכעת נדמה שהנראזורי יציעו לאטאלנטה טרייד בכדי להשיג את הבלם הטורקי מריח דמיראל - החלוץ בן ה-23 אנדראה פינמונטי יעבור מנגד יחד עם סכום של כסף, שכן דמיראל נרכש באופן קבוע רק הקיץ הזה אחרי שהושאל מיובנטוס.
7 צפייה בגלריה
אדין דז'קו מקדים את מריח דמיראל
אדין דז'קו מקדים את מריח דמיראל
אדין דז'קו מקדים את מריח דמיראל
(רויטרס)