2 צפייה בגלריה
שלמה אייזיק
שלמה אייזיק
שלמה אייזיק
(איציק בלניצקי)
בהפועל חולון מקווים כי שלמה אייזיק, מי שהיה בעבר האיש החזק בקבוצה ובשנים האחרונות עזר לה כספונסר והזרים לה סכומי כסף לא מבוטלים, יצא מפרשת יֹונט קרדיט. החברה שסביבה הפרשה היא חברת אשראי חוץ בנקאית בה עד הבוקר שימש אייזיק כסגן יו"ר ודירקטור. הוא הודיע על התפטרותו לחברה ולחברי הדירקטוריון בטענה כי בגלל "מעשה ומחדל הוא מנוע מלקיים את חובותיו כדירקטור בחברה". בחברה הכחישו את הדברים.
לפי חשד הרשות לניירות ערך, בעלי השליטה בחברה, שי פנסו, צחי אזור שהודח מתפקיד המנכ"ל ואייזיק ביצעו תרמית לכאורה, בהיקף של עשרות מליוני שקלים. החשדות נגדם הם שימוש במידע פנים, עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, עבירות רישום כוזב במסמכי תאגיד ועבירות של מרמה והפרת אמונים. בפרשה אף נחקר שלשום שר האוצר לשעבר, משה כחלון, ששימש כיו"ר החברה.
בסביבת חולון סיפרו כי “אייזיק הודיע על הכוונה שלו להפסיק להיות כספונסר של הקבוצה לפני כשלושה חודשים”. במשך השנים בהם היה פעיל בחולון, מעריכים בקבוצה כי במהלך השנים אייזיק הזרים לקבוצה כ-20 מיליון שקל. למשל על פי הדוח הכספי של הקבוצה לשנת 2020 החברה של אייזיק הזרימה לקבוצה כשני מיליון שקלים.
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חולון חוגגים במסעדה
שחקני הפועל חולון חוגגים במסעדה
שחקני הפועל חולון חוגגים במסעדה
(איציק בלניצקי)
בקבוצה מאמינים כי גידול במנויים, שכבר כעת רשמה הקבוצה כ-2,000 מנויים כאשר היעד הוא 3,000, ומציאת ספונסר אחר, יביא לכך שהקבוצה תוכל להתגבר על עזיבת אייזיק. תקציב הקבוצה בעונה הקרובה אמור לעמוד על כ-14-15 מיליון שקלים.
ששון: "חולון קולעים בול בשחקנים"