1 צפייה בגלריה
כריס פרום
כריס פרום
כריס פרום
(רויטרס)
חדשות רעות לישראל פרמייר טק: כריס פרום פרש היום (חמישי) מהטור דה פראנס אחרי שאובחן חיובי לקורונה. הרוכב בן ה-37, אלוף הטור ארבע פעמים, סיים את דרכו בתחרות רגע לפני הקטע ה-18 בפירינאים כשהוא דורג במקום ה-29 הכללי, מרחק שעה ו-27 דקות מהמוליך יונאס וינגגארד.
"אני מאוכזב מאוד שלא יתאפשר לי לרכב בפאריס ולסיים את הטור", אמר פרום, "זה היה מרוץ מיוחד עבורנו כקבוצה ועבורי באופן אישי. חזרתי לעצמי ואני רוצה להודות לכולם על התמיכה". פרום צפוי לחזור לאימונים בקרוב והוא יופיע במדי הקבוצה בגראנד טור השלישי של העונה - הוואלטה אספניה.
"אחזור הבייתה, אתנתק לכמה ימים ואתרכז בהכנה למרוץ", הוסיף פרום, עבורו הפרישה היא מפח נפש לא קטן אחרי שסיים את הקטע ה-12 במקום השלישי - הגבוה ביותר שלו מאז פציעתו הקשה ב-2019.
פרום הוא הרוכב השני של ישראל פרמייר טק שנאלץ לפרוש לפני סיום הטור בשל הקורונה. גם סיימון קלארק האוסטרלי, שעל שמו רשום הניצחון הראשון אי פעם של הקבוצה בטור (בקטע החמישי), נאלץ לפרוש לפני ימים אחדים. בנוסף לכך, גם הרוכב הדני יאקוב פוגלסאנג פרש לפני כמה ימים בעקבות התרסקות קשה, כך שהקבוצה זינקה היום לשלב ה 18 עם חמישה רוכבים בהרכב. כזכור, עוד לפני תחילת הטור גם עומר גולדשטיין נאלץ לוותר על השתתפותו אחרי שנחשף לחולה מאומת.