2 צפייה בגלריה
מכון וינגייט
מכון וינגייט
מכון וינגייט
(מערכת ONE)
מועצת מכון וינגייט אישרה היום (חמישי) את מינויו של ד”ר יואב הלר לתפקיד היו”ר, במקומו של יקי אנוך שהוביל את ישיבתו האחרונה כמי שעומד בראש התאגיד. במשרד התרבות והספורט מקווים כי השינוי בהנהגת המכון יוביל לקידום פרויקטים ולפיתוח המתקנים במקום.
ד”ר יואב הלר, לשעבר מנכ”ל ארגון “מעוז”, קיבל על עצמו תפקיד ציבורי משמעותי והוא קיים פגישות רבות בתקופה האחרונה עם המנכ”ל שי אברהמי ועם בכירים בספורט הישראלי טרם כניסתו לתפקיד. בנוסף, הוא כבר השתתף בישיבות האחרונות של מועצת וינגייט כדי ללמוד את השטח, כך שנדמה כי הוא לוקח את התפקיד ברצינות.
כפי שפורסם ב-ONE, אנוך מסיים את תפקידו החודש ולכן הוא ניהל את ישיבתו האחרונה במועצת מכון וינגייט. אנוך הוא הוביל לכמה מהלכים, בראשם שיפוץ נרחב של המבנים בעקבות הדו”ח ההנדסי שנחשף ב-ONE שציין שורת ליקויים חמורה ומסוכנת. השיפוץ נעשה בסיוע תקציב חירום שהתקבל מהמשרד, שהעביר תקציבים נוספים לאחרונה לטובת פרויקטים חדשים.
2 צפייה בגלריה
יקי אנוך
יקי אנוך
יקי אנוך
(איציק בלניצקי)
כזכור, לקראת סיום תפקידו, לאחרונה יקי אנוך מתח ביקורת על חלק מחברי המועצה וטען כי הם לכאורה עומדים בניגוד עניינים. בלי קשר לאמירתו של אנוך, לפני כחודש היועצת המשפטית במשרד התרבות והספורט, עופרה שרון, קיבלה הודעה על הפסקת חברותה בדירקטוריון המכון.
לפני המינוי היוקרתי, ד”ר הלר כיהן בוועדה שהקים משרד התרבות והספורט במטרה לפתור את המשבר בכדורסל הישראלי והוא נחשב למקורבו של השר חילי טרופר. עדיין לא ברור האם השינויים בצמרת המכון הלאומי יובילו לשינויים בתפקידים נוספים או במבנה הארגוני של המכון, משום שהתאגיד לא מתנהל לשביעות רצונם של אנשי משרד התרבות והספורט.
האיגודים שמעוניינים להצטרף למכון וינגייט רואים כי הפרויקטים החדשים לא מתקדמים באמת, כך שהם לא יכולים להצטרף לפעילות במקום. במשרד התרבות והספורט מקווים כי השינוי בצמרת המכון, עם הצטרפותו של ד”ר הלר, יוביל לקידום הפרויקטים הללו ולפיתוח המתקנים במקום באופן מהיר.
ועד העובדים בירך את היו”ר הנכנס בהודעה שהופצה לעובדים בה נאמר: “אנו מאחלים לו הצלחה מרובה בתפקידו, מייחלים ומתפללים שיצליח לשקם את המכון, תרבותית, חברתית, אירגונית וכלכלית, לרווחת העובדים ולהצלחת הספורט בישראל”.