1 צפייה בגלריה
ז'ול קונדה
ז'ול קונדה
ז'ול קונדה
(רויטרס)
אחד השמות המרכזיים של ברצלונה בחלון ההעברות הנוכחי הוא בלם סביליה, ז’ול קונדה, עליו יש תחרות גדולה עם קבוצות נוספות ובעיקר צ’לסי. הלילה (בין חמישי לשישי) תועד ז’ואן לאפורטה כשהוא מגיב לאוהד: “קונדה לברצלונה? הוא כבר חתום בצ’לסי”. האם הקטלונים הרימו ידיים במרוץ אחר השחקן?
מסע הרכש היקר של ברצלונה שכולל עד כה את רוברט לבנדובסקי וראפיניה עובר כעת לחלק האחורי ומבחינת הקבוצה קונדה הפך ליעד מספר אחת. אלא שהבעיות הכלכליות מקשות על השלמת העסקה. בארסה זקוקה לפנות מקום נוסף בתקציב כדי להשלים את העברת הבלם, בעוד הבלוז אורבים מעבר לפינה.
קונדה עצמו חושש שהמו”מ המתמשך יפגע בהכנות שלו לקראת העונה הבאה ואחרי שלא נכלל בסגל סביליה למחנה האימונים, אתמול ביקש השחקן להצטרף לקבוצה במסעה. לפי דיווחים בספרד האנדלוסים הבהירו כי ברצלונה טרם התקדמה במגעים, אך כולם במועדון מבינים שקונדה לא יופיע עוד כשחקן בית ברמון סאנצ’ס פיחואן.
לפי הדיווחים צ’לסי היא זו שהגישה את ההצעה הרצינית ביותר והיא מוכנה לשלם 55 מיליון אירו, בעוד סביליה דורשת 65. קונדה עצמו מהווה מכשול מבחינת האנגלים שכן הוא ממתין להצעה מברצלונה. בקאמפ נואו מנסים לקנות עוד זמן ולמשוך את המגעים עד שימצאו דרך להכניס כסף לקופה. הלילה, כך נראה, אולי ראינו סימן ראשון לכניעה מבחינת הקטלונים.