2 צפייה בגלריה
אצטדיון בלומפילד
אצטדיון בלומפילד
אצטדיון בלומפילד
(ראובן שוורץ)
פיצוץ ביחסים בין ההתאחדות לכדורגל לבין אצטדיון בלומפילד שהובילו את ראשי ההתאחדות לכדורגל להורות על החרמת אירוח משחקים של ההתאחדות באצטדיון התל אביבי.
זה לאחר שבאצטדיון בלומפילד השיבו להתאחדות כי הנבחרת הצעירה לא תוכל לארח את משחק הפלייאוף הקובע מול אירלנד על עלייה ליורו ב-27.9 באצטדיון בלומפילד. כפי שפרסמנו לראשונה ב-ONE, הכוונה של ההתאחדות היא לערוך חגיגה עם אצטדיון מלא כדי לתת לנבחרת הצעירה אווירה ביתית וחגיגית כדי לתמוך בה במשחק שיכול להיות קריטי בדרך ליורו 2023, לכן בחרו בבלומפילד. המשחק הראשון יתקיים באירלנד.
בהתאחדות היו בהלם כאשר נאמר להם כי בגלל עומס הם מסרבים לאשר את הבקשה. בהתאחדות לא זוכרים כזה דבר של סירוב לארח משחק כה חשוב. לכן, בהתאחדות לא נשארו חייבים, יו"ר ההתאחדות אורן חסון והמנכ"ל יוסי שרעבי נתנו הוראה לא לקיים משחקים של ההתאחדות בבלומפילד עד הודעה חדשה, ובשורה תחתונה מחרימים את בלומפילד כדי שילמדו לקח על ההתנהלות הזו.
2 צפייה בגלריה
אורן חסון
אורן חסון
אורן חסון
(מיכה בננו)
במסגרת זו בהתאחדות לא מוכנים שמשחק נבחרת ישראל מול נבחרת אורוגוואי שאמור להתקיים ב-17.11 מול נבחרת ישראל יתקיים בבלומפילד. המשחק כבר נקבע להיות בבלומפילד, אך כעת בהתאחדות אומרים כי מבחינתם זה לא יקרה.
נבחרת אורוגוואי אמורה להגיע לישראל ולקיים פה מיני מחנה אימון של שבוע לקראת יציאתה למשחקים בקטאר. אורוגוואי הוגרלה לבית יחד עם נבחרות פורטוגל, גאנה ודרום קוריאה.
מאור בנימיני, מנכ"ל היכלי הספורט, אמר בתגובה לדברים כי: "יש קושי אמיתי עם העומס של המשחקים בבלומפילד בתקופה הזו. אנחנו בודקים את האפשרויות ובהידברות ושיתוף פעולה בודקים מה אפשר לעשות. בוודאי שאנחנו רוצים לארח, אבל בסוף גם צריך להיראות טוב ולתת שירות". יש לציין כי ההתאחדות לכדורגל גם שריינה את אצטדיון שלמה ביטוח לאירוח המשחק.