3 צפייה בגלריה
קני קאדג'י
קני קאדג'י
קני קאדג'י
(רויטרס)
הפועל חולון הודיעה הערב (שבת) על החתמתו של קני קאדג'י. הפורוורד/סנטר, 34, 2.11 מ', יליד קמרון מגיע לאלופה עם ניסיון אירופאי עשיר כאשר שיחק בין היתר באיטליה בדינאמו ססארי עימה זכה באליפות ובברנדיסי עימה זכה בגביע.
קאדג’י שיחק בין היתר בריטאס וילנה הליטאית, לאחר מכן היה שלוש שנים בטורקיה בטרבזונספור (שנה אחת) ושנתיים בטופאש בורסה איתה שיחק גם ביורוקאפ והעמיד ממוצעים של 13.8 נק', 4.7 רב' במפעל ו-11.9 נק', 4.6 רב' ו-1.2 אס'.
לחולוניה מגיע השחקן מגראוולינס הצרפתית שם העמיד ממוצעים של 11.2 נק', 4.7 רב' ו-0.9 אס' למשחק. כמו כן, משנת 2015 נמנה קאדג'י בסגל נבחרת קמרון ומעמיד ממוצעים של 9.1 נק', 4.8 רב', ו-1.2 אס' ב-22 דקות למשחק.
3 צפייה בגלריה
גיא גודס
גיא גודס
גיא גודס
(איציק בלניצקי)
מאמן הקבוצה, גיא גודס, אמר על החיזוק: "קני שחקן מאוד מגוון וכשרוני עם הרבה ניסיון אירופי שמשחק בעמדה 5 וגם ב-4. לקני יש יכולת לשחק עם הגב לסל וגם קליעה טובה לשלוש, הוא מאוד ורסטילי במשחק שלו, ברוך הבא".
יו"ר המועדון, איתן לנציאנו, התייחס גם הוא לצירופו של קאדג’י: "מאושרים מההחתמות שעשינו בסוף השבוע האחרון. אחרי שהצלחנו להחתים את מרווין ג’ונס עשינו עוד החתמה משמעותית של שחקן עתיר ניסיון אירופאי בדמותו של קני קאדג'י. מדובר בשחקן בעל יכולות גבוהות ומוכחות שיודע מה זה לזכות בתארים, שחקן שעשה הרבה דברים יפים בקריירה שלו. אנחנו בטוחים שקני יוסיף לנו המון ויתאים לסגל המסקרן שהולך ומתגבש אצל האלופה".
3 צפייה בגלריה
איתן לנציאנו
איתן לנציאנו
איתן לנציאנו
(חגי מיכאלי)