2 צפייה בגלריה
ליאו מסי
ליאו מסי
ליאו מסי
(רויטרס)
ליאו מסי נמצא בעיצומם של משחקי ההכנה בפאריס סן ז’רמן, כאשר הפרעוש יפתח בקרוב רשמית את עונתו השנייה בצרפת עם משחק הסופר קאפ הצרפתי בבלומפילד. למרות זאת, נשיא ברצלונה ז’ואן לאפורטה מאמין שהפרק של הפרעוש בקבוצת חייו עדיין לא הסתיים, או לפחות רוצה להאמין.
בראיון שלו ל-’ESPN’, הספרדי אמר: “אני חושב, מקווה ומתפלל שהסיפור של מסי עם ברצלונה עדיין לא נגמר. זה עדיין פתוח, זו האחריות שלנו לוודא שיהיה לסיפור סוף טוב יותר ממה שהיה. כנשיא בארסה, אני מרגיש חוב לליאו. אני חושב שבזמנו עשיתי מה שצריך לעשות, אבל ברמה האישית אני חייב לו”.
בינתיים, חלומות לחוד ומציאות לחוד, כי בפאריס אף מעוניינים לחדש חוזה לארגנטינאי בעונה נוספת, ולאחר מכן התכנן של מסי הוא לעבור לארצות הברית, ככל הנראה לאינטר מיאמי שבבעלות דייויד בקהאם, שם הוא עשוי להתאחד עם לואיס סוארס וסרחיו בוסקטס. הפרעוש יקבל החלטה על עתידו לאחר המונדיאל.
2 צפייה בגלריה
ז'ואן לאפורטה וליאו מסי
ז'ואן לאפורטה וליאו מסי
ז'ואן לאפורטה וליאו מסי
(האתר הרשמי של ברצלונה)
נשיא הקטלונים התייחס גם לסיטואציה המסובכת עם פרנקי דה יונג: “הוא שחקן שלנו ואנחנו מאוד אוהבים אותו. קיבלנו כמה הצעות על פרנקי אבל לא אישרנו אותן נכון לעכשיו כי אנחנו רוצים לדבר איתו ולדעת בדיוק מה הוא רוצה. אנחנו צריכים להבהיר כמה היבטים בהקשר לסיטואציה איתו”.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.