2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה
(עמרי שטיין)
במכבי חיפה החלה הספירה לאחור לקראת משחקה החשוב והמכריע של הקבוצה ביום רביעי מול אולימפיאקוס. הקבוצה תקיים עד ליציאה ליוון שני אימונים, במהלכם ינסה המאמן ברק בכר לגבש את ההרכב האידאלי שינסה להביא את הכרטיס הנכסף לשלב הבא.
על מנת שהדבר יקרה, הירוקים חייבים את כל השחקנים בכושר וברמת ריכוז גבוהה במיוחד. על פניו נראה שבכר סגור על ה-11 שיפתחו במשחק. המאמן מתכנן שני שינויים מרכזיים לעומת ההרכב שפתח בסמי עופר.
בעוד הרכב ההגנה אמור להישען על דניאל סונדרגן, בוגדן פלאניץ', שון גולדברג ופייר קורנו, בקישור אמור להיות שינוי משמעותי אחד, כאשר מוחמד אבו פאני צפוי לפתוח על חשבון הקפטן נטע לביא.
2 צפייה בגלריה
מוחמד אבו פאני
מוחמד אבו פאני
מוחמד אבו פאני
(עמרי שטיין)
עלי מוחמד יוסט חזרה לעמדת הקשר האחורי. מקומו של צ'ירון שרי מובטח. בחלק הקדמי, עומר אצילי אמנם מנסה להתאושש מהפציעה בקרסול, אבל לא צפוי בכל מקרה לפתוח. פרנזי פיירו צפוי לשחק במרכז ההתקפה, ולצידו ישחקו בכנפיים דין דוד וכובש שער השוויון הדרמטי דולב חזיזה.
בכר לא פוסל אפשרות לשנות את המערך תוך כדי תנועה ולשחק עם אותם שחקנים, גם במערך של שלושה בלמים: סונדגרן, פלאניץ' וגולדברג, כאשר חזיזה ישחק לאורך קו ימין ובשפיץ ישחקו פיירו ודין דוד, שמשלבים סגנונות שונים של משחק ועשויים להיות מטרד להגנה המארחת.
בינתיים, בן שהר שהחלים מפציעה, חזר לארץ מלונדון, שם היה בשיקום מיוחד כדי לזרז את תהליך ההחלמה. מצבו מצוין והוא החלים לגמרי מהפציעה, וכבר החל להתאמן עם כדור.
בתוך כך, מיד עם שובה של הקבוצה מיוון ינסו במועדון לסגור את עסקת החתמתו ושדרוגו של פלאניץ', ובכך לשים את הסאגה מאחור. כ-1,500 אוהדים ירוקים ילוו את הקבוצה ביוון.
ברק בכר:"היינו צריכים לנצח"
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.