1 צפייה בגלריה
ניר ביטון
ניר ביטון
ניר ביטון
(ראובן שוורץ)
מאמן מכבי תל אביב, ולאדן איביץ’, קיבל בשורות מעודדות באימון הקבוצה אמש (שבת) כאשר עם חזרת הקבוצה לאימונים אחרי ה-0:3 על זירה באזרבייג’ן, על הדשא בקריית שלום ערכו אימון מלא ניר ביטון, עידן נחמיאס ודן גלזר.
השלושה צפויים להיות כשירים למשחק מול האזרים ביום חמישי הקרוב והמשמעות הרחבה יותר היא כי הם גם יהיו מוכנים ואף חזק בעניינים לקראת המשחקים מול אריס סלוניקי כאשר בעוד כשבועיים יתקיים המשחק הראשון בבלומפילד מול היוונים (שהביסו 1:5 את גומל במשחק הראשון).
ערן זהבי ממשיך להגביר קצב וערך אימון על הדשא, אך בצד ולא עם הקבוצה, ובמכבי ת”א מקווים כי במהלך השבוע הבא כבר יצטרף לחבריו בקריית שלום לאימונים מלאים. גם שחר פיבן עוד מתאמן בצידי המגרש וממשיך להחלים מהפציעה שספג במהלך מחנה האימונים במירלו.
החזרות של ביטון, נחמיאס וגלזר אמורות להחזיר קצת שקט בכל הנוגע למחסור הרציני של שחקני ההגנה ממנו סבל איביץ’ במשחק הקודם מול זירה כאשר במכבי ת”א יקוו בימים הקרובים לסגור צירוף של בלם זר חדש.
אמש הופץ ברשתות סרטון בו נראים אנריק סבוריט, אדוארדו גררו וברנדלי קוואס מבלים במועדון, כפי הנראה בנמל תל אביב. במועדון יבדקו איתם את מועד הבילוי כדי להבין מתי התקיים ועד איזו שעה והאם קרה ביום חופשי של השחקנים שלאחריו אין אימון.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.