1 צפייה בגלריה
ליאו מסי וצ'אבי
ליאו מסי וצ'אבי
ליאו מסי וצ'אבי
(רויטרס)
האם אנחנו בדרך לאחד הקמאבקים הכי מרגשים שידע הכדורגל העולמי? עוד מוקדם לדעת, אבל דיווח שמתפרסם הערב (ראשון) בקטלוניה גורס כי מאמן ברצלונה, צ’אבי, ביקש מנשיא המועדון ז’ואן לאפורטה להחזיר את ליאו מסי לברצלונה, זאת לאחר שהפרעוש יסיים את חוזהו בפאריס סן ז’רמן בקיץ הבא.
המעבר, אם וכאשר, כאמור לא יתבצע כרגע, שכן למסי יש חוזה בפ.ס.ז’ עד 2023. כזכור, רק היום אמר לאפורטה כי “אני חושב, מקווה ומתפלל שהסיפור של מסי עם ברצלונה עדיין לא נגמר. זה עדיין פתוח, זו האחריות שלנו לוודא שיהיה לסיפור סוף טוב יותר ממה שהיה. כנשיא בארסה, אני מרגיש חוב לליאו. אני חושב שבזמנו עשיתי מה שצריך לעשות, אבל ברמה האישית אני חייב לו”.
מסי, ששיחק בברצלונה לאורך כל הקריירה עד העזיבה סוחטת הדמעות בקיץ שעבר, רשם בעונה האחרונה 34 הופעות במדי הקבוצה מבירת צרפת, בהן הבקיע 11 שערים ובישל עוד 15 בכל המסגרות. לצערו, פאריס שוב חוותה אכזבה גדולה בליגת האלופות, כאשר הודחה בשמינית הגמר מול ריאל מדריד.
כזכור, הפרעוש כיכב במדי בארסה והוביל את המועדון הקטלוני לעשר אליפויות ספרד וארבע זכיות בליגת האלופות, כשהוא הפך למלך שערי הקבוצה ומלך שערי הליגה הספרדית בכל הזמנים. בנוסף לכך, בזמן שהארגנטינאי רקד על הדשא בקאמפ נואו הוא זכה שבע פעמים הכדור הזהב והפך, על פי דעת רבים, לשחקן הטוב בעולם.