2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב
(ראובן שוורץ)
במכבי תל אביב לא מסכימים עם הביקורות אשר נכתבו והושמעו ב-ONE בימים האחרונים בנוגע למוכנות הקבוצה לקמפיין האירופי. במועדון מציינים כי עד כה רשמו מספר החתמות גדולות ומשמעותיות והחזירו את ולאדן איביץ' לקריית שלום והם סבורים כי גם אם ברק יצחקי כבר היה סוגר את כל קצוות הסגל, לא בטוח שזה היה משנה את מאזן יחסי הכוחות בינם לבין אריס סלוניקי, היריבה הצפויה בסיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג.
"הסיכויים מול אריס הם 50:50 כי זו קבוצה שהבעלים שלה הגיע עם השקעה מאוד גדולה לעונה הזו והעמיד סגל רציני מאוד, אז זה 50:50 גם אם הסגל שלנו כבר היה סגור. אי אפשר להגיד שהקיץ הזה הוא לא טוב, זה לא כמו שני הקיצים הקודמים. הגיעו איביץ', ערן זהבי, ניר ביטון, יוריס ואן אובריים, פארפה גויאגון. הרבה מכשולים לא פשוטים שהיו בדרך נפתרו, כמו הסיפור של פארפה", אמרו גורמים בסביבת המועדון.
“עושים פה עבודה. אפשר להבין את זה שאנשים רוצים לראות את ה"בלם הזר" או את “שחקן הכנף”, לפעמים זה מרגיש כמו ססמאות, אבל זה לא שיושבים רגל על רגל ומחכים שדברים יקרו מעצמם. לא תמיד הכול הולך כמו שאתה רוצה ולא תמיד כל התהליכים שקורים ידועים כלפי חוץ. עובדה שאין בתקשורת שום שמות של שחקני הגנה ובפועל מנהלים מו"מ עם כמה. בזמן שכולכם כתבתם רק על אנדראס מקסו, הוא לא היה על הפרק בערך שבועיים ועדיין כתבתם רק עליו, אז לא הכול ידוע. המטרה היא עדיין לחזק את הסגל בעוד 3-4 שחקנים", הוסיפו בסביבת המועדון.
2 צפייה בגלריה
ולאדן איביץ'
ולאדן איביץ'
ולאדן איביץ'
(רדאד ג'בארה)
במקביל, ולאדן איביץ' ממשיך להכין את חניכיו למשחק מול זירה ביום חמישי. ניר ביטון ודן גלזר ערכו גם אתמול אימון מלא עם חבריהם והם כבר חלק מהתרגולים הטקטיים באימונים של הסרבי, שעל פי התכניות אמור להתחיל להריץ את שניהם כבר מול זירה בין אם בהרכב או מהספסל, כדי שיהיו מוכנים ככל האפשר לצמד המשחקים מול אריס סלוניקי. שני המשחקים הקרובים יהיו כמובן בבלומפילד. ערן זהבי ושחר פיבן עדיין מתאמנים בצד וספק גדול אם יהיו מוכנים בזמן למשחק הראשון מול היוונים.
כמו כן, מכירת הכרטיסים לקהל מול זירה נפתחה. יש לציין כי כל מי שעשו חברות פוראבר פלוס זכאים לכרטיס חינם למשחק כלשהו במסגרת המוקדמות האירופיות, אך הם לא חייבים להשתמש בזכאות הזו נגד זירה, אלא יכולים לשמור אותה למשחק מול אריס ולקנות כרטיס למשחק הגומלין נגד האזרים.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.