2 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
ניר קלינגר
(עמרי שטיין)
בהפועל חיפה מחכים להחלטת מגן מכבי ת"א גיא מזרחי בנוגע לכוונת הקבוצה לצרפו. הצפוניים והצהובים הגיעו להסכמה עקרונית באשר להשאלת השחקן, אבל הדבר יקרה כאשר ולאדן איביץ' ייתן אור ירוק סופי למהלך וגם השחקן ייתן לכך את הסכמתו.
הקבוצה מחיפה חזרה אתמול ממחנה אימונים בקפריסין, לא לפני שהמאמן ניר קלינגר כינס אסיפה בה "שטף" את שחקניו לנוכח הגישה של חלק מהם, בעיקר במחצית הראשונה בה הקבוצה ספגה שלושה שערים מהיריבה קארמיוטיסה. קלינגר, באמצעות הנתונים של ה-G.P.S, הראה לשחקניו את הבעיה ועשה השוואות כדי לאמת את טענותיו, במיוחד על רקע ההבדלים ביכולת בין שתי המחציות.
בהפועל חיפה טרם התקבלה החלטה סופית אם לצרף את הבלם קונסטנטינוס סוטיריו, שלדעת כולם השאיר רושם חיובי. הבעיה העיקרית בהחלטה נובעת מכך שלואי טאהא, שחוזר לאחרונה משיקום ארוך, אמור בקרוב להיות חלק מהסגל. אם טאהא יהיה כשיר לא יהיה צורך בבלם זר בעלות כספית לא נמוכה, בנוסף לאנדרי מירון וניסו קפילוטו.
הקשר הצעיר ניתאי דעדוש (שנתון 2007), שחקן מחלקת הנוער של הפועל חיפה הנחשב להבטחה, חתם על החוזה הראשון שלו בנוער. קלינגר הודיע ליובל חליבה שהוא משוחרר לחתום בקבוצה אחרת, לאור שיקולי תקציב ותעדוף בסגל. חליבה, שלדעת שחקנים בקבוצה הציג יכולת מצוינת במחנה האימונים, מבוקש במספר קבוצות בלאומית הנמצאות בקשר עם סוכנו אדם קידן.
2 צפייה בגלריה
ניתאי דעדוש
ניתאי דעדוש
ניתאי דעדוש
(פרטי)