2 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
(רפי בן חקון)
בית"ר ירושלים תצטרך להוכיח הבוקר (שני) לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל שמגיע לה עוד זמן כדי לפעול להצלת הקבוצה ולמנוע את ירידתה לליגה הלאומית, כפי שהחליטה הרשות לבקרת תקציבים.
בית"ר ירושלים לא עמדה בתנאים שהציבה לה הרשות בהעמדת תקציב עד אתמול (ראשון) בשעה 12:00 בצהריים. כפי שפרסמנו, בגלל הדיון המשפטי שמתקיים היום בערעור הקבוצה הירושלמית, הבקרה לא הייתה יכולה לנקוט אתמול בצעד הורדת הליגה.
הנאמן של משה חוגג, עו"ד יצחק יונגר, יצטרך להראות היום לבית הדין שהקבוצה אכן בדרך להצלתה, וכי מגיע לה עוד אורכה לפני שהיא מורדת ליגה. בית"ר בבעיה, כי הרוכש המיועד ברק אברמוב לא מכר עוד את בני יהודה. למרות הכותרות הרבות שהיו אמש, אברמוב לא ימכור את הקבוצה למשה דמאיו, כי בין הצדדים התגלו פערים כספיים גדולים. גם כך אין אהבה גדולה שם. כמו כן, בני יהודה בכלל עשויה להימכר לגורם אחר.
2 צפייה בגלריה
ברק אברמוב
ברק אברמוב
ברק אברמוב
(רדאד ג'בארה)
מכשול נוסף הוא דרישת המשטרה שדורשת את החלק שלה מבחינת מכירת בית"ר ירושלים, כסף שאמור היה אמור לעבור לחברת סינגולריטים בבעלות חוגג. ערבות להעברת הכסף לחשבון החילוט במקום למשה חוגג, בנכס או בכסף בסך של כ-11 מיליון שקלים.
זה מכשול שאברמוב עצמו לא צפוי לממן. בבית"ר כל העת אמרו שעניין המשטרה סגור, שלא יהווה בעיה. אתמול נכחו אנשי הקבוצה שזה לא פשוט, ויצטרכו כעת עוד זמן כדי להיאבק בדרישת המשטרה.
אברמוב אומנם פתר את עניין ערבות של כ-10 מיליון שקל שדרש שעיריית ירושלים תיתן לו לצורך הלוואה לרכישת בית"ר ירושלים. יש גוף מוכן לתת כאשר מספר בעלי קבוצות בליגת העל עשויים לתת ערבות לכך או בקונסטלציה אחרת, אך כאמור זה פתרון חלקי לפלונטר הגדול בו עדיין נמצאת הקבוצה מהבירה.
הבקרה התקציבית צפויה לדרוש את הורדת הקבוצה ליגה, אלא אם היא תשלוף שפן לפני הדיון, והכדור עובר לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.