2 צפייה בגלריה
סטיפה פריצה
סטיפה פריצה
סטיפה פריצה
(איציק בלניצקי)
אחרי שגילתה עניין עד לאחרונה בבלם מכבי חיפה, בוגדן פלאניץ’, עסקה שכרגע נמצאת בסכנה, בא.א.ק אתונה ממשיכים ללטוש עיניים לכיוון השוק הישראלי. על פי מקורות ביוון, אחד המועמדים הבולטים אצלם לחוליית ההתקפה הוא סטיפה פריצה, חלוצה של מכבי תל אביב.
כידוע, מכבי תל אביב מחפשת לצרף בלם זר ואף שחקן זר נוסף לסגל בעמדה אחרת, שעמדתו תיקבע בהתאם לשחקנים הישראלים שעשויים לחזור (דור פרץ ואלי דסה). על כן, סטיפה פריצה כבר תקופה ארוכה הוא אחד המועמדים הבולטים להיות זה שיימכר כדי לפנות עמדה של זר.
שמו של החלוץ נמצא חזק ברשימות של ההנהלה היוונית של א.א.ק. על פי הידוע, מכבי ת”א עדיין לא קבעה תג מחיר. ביוון מעריכים שא.א.ק תהיה מוכנה לשלם כמיליון אירו על השחקן, כאשר אם זהו סכום שהצהובים יסכימו לו, יהיה פתח לעסקה.
2 צפייה בגלריה
בדרך החוצה? פריצה
בדרך החוצה? פריצה
בדרך החוצה? פריצה
(איציק בלניצקי)
בשלב הזה, א.א.ק מתמקדת בצירוף שני בלמים, זו העדיפות העליונה שלה, כאשר כידוע פלאניץ’ הוא עדיין מטרה של המועדון ודמגוי וידה הקרואטי גם כן. העובדה שא.א.ק לא באירופה לא דוחקת בה לבצע עסקאות נוספות, ובכל מקרה ברגע שיסגרו צירוף של שני בלמים, ההערכות ביוון הן שיתקדמו לעבר הבאתו של חלוץ.
פריצה הוא שחקן בפרופיל שהיוונים מחפשים, זה בדיוק סגנון השחקן שהם רוצים לצרף, ועל כן ביוון מעריכים שברגע שא.א.ק תסגור את נושא הבלמים, היא תתמקד בגזרה של חלוץ מכבי ת”א ותיכנס למשא ומתן ישיר לגביו. בכל מקרה, הוא כרגע בראש רשימת החלוצים שמועמדים לקבוצה בקיץ הקרוב.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.