2 צפייה בגלריה
דורון ליידנר
דורון ליידנר
דורון ליידנר
(איציק בלניצקי)
איפה ישחק דורון ליידנר בעונה הבאה? נראה שאחרי לא מעט חוסר ודאות בתקופה האחרונה לגבי המגן, התשובה תהיה יוון. אולימפיאקוס מעוניינת בשחקן הפועל ת"א ונבחרת ישראל, כאשר לפי דיווח ב’גאזטה’ היווני הצדדים הגיעו לסיכום.
ליידנר יעבור בקרוב ליריבת מכבי חיפה במוקדמות ליגת האלופות, כאשר האדומים יקבלו 1.5 מיליון אירו ועוד 250 אלף אירו בבונוסים בהתאם להישגי השחקן וכמות ההופעות שלו. מנגד, ביוון טוענים שהפועל ת”א תקבל יותר, ותכניס לקופתה את הסכום שדרשה מלכתחילה (שני מיליון אירו) בנוסף ל-750 אלף אירו שתוכל לקבל במשתנים.
אם דורון ליידנר אכן יימכר לאולימפיאקוס, בקבוצה יתחזקו תחילה במגן שמאלי ישראלי שימלא את מקומו. מקס גרצ’קין, יהב גורפינקל ואביב סולומון מועמדים למלא את מקומו של ליידנר ברגע שעסקת העברתו לקבוצה בחו"ל תושלם.
2 צפייה בגלריה
"יש אנרגיות חדשות". גרצ'קין
"יש אנרגיות חדשות". גרצ'קין
"יש אנרגיות חדשות". גרצ'קין
(שחר גרוס)
כידוע, ליידנר מחוזר גם באיטליה. המגן היה מבוקש בתקופה האחרונה בבולוניה ובססואולו, אבל זה עוד לא הכול. לפני כשבועיים אוסטריה וינה הציעה 1.8 מיליון אירו עבור המגן השמאלי, אם כי, כאמור, מדובר בסכום נמוך יותר ממה שדורשים בהפועל ת"א.
ליידנר (20) גדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב. בעונה האחרונה רשם 26 הופעות ושער אחד במדי האדומים. בחודש שעבר המגן השמאלי רשם את הופעת הבכורה שלו בנבחרת ישראל, בה בישל מול נבחרת איסלנד, ולאחר מכן רשם שתי הופעות נוספות במדים הלאומיים.