3 צפייה בגלריה
איביץ' ואוסקר גלוך
איביץ' ואוסקר גלוך
איביץ' ואוסקר גלוך
(רדאד ג'בארה)
אחרי תחילת העונה עם המשחקים של מכבי תל אביב מול מכבי נתניה (משחק האירופיות בגביע הטוטו) וזירה (קונפרנס ליג), הופצה ברשת הקלטה של מקסים גלוך, אביו של אוסקר, שמבקר בצורה נחרצת את המאמן החדש-ישן של הצהובים, ולאדן איביץ'. יש לציין כי ההקלטה נשלחה למי שמקסים החשיב כחבר שלו והוא העביר אותה בקבוצת וואטסאפ ומשם ההקלטה הופצה לרשתות השונות.
"זה מה שאני אמרתי וכולם יודעים את זה. אמרתי לך, מאמן מטומטם. אחי בגלל זה זרקו אותו מאנגליה, הוא היה עושה את אותו הדבר, לא היה נותן לכוכבים לשחק. עושה את אותו הדבר. זרקו אותו כמו כלב אחי מה אתה חושב, לא ספרו אותו שם, בארץ ברור שלא יזרקו אותו, בגלל זה אני מקווה שאנחנו לא נישאר אצלו, שילך לה**יין”, כך נשמע מקסים גלוך בהקלטה.
אביו של גלוך תוקף את איביץ' בהקלטה
הרקע מגיע כמובן אחרי שגלוך נכנס רק לשתי דקות במשחק מול זירה. איביץ׳ החליט שלא לפתוח איתו אחרי שהתאמן תחתיו רק ב-7 אימונים ובקיץ שיחק בטורניר היורו לנוער ועוד קודם לכן עם הנבחרת הצעירה של גיא לוזון ובעצם קיבל פגרה קצרה במיוחד.
3 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך
(עמרי שטיין)
כל זאת כאשר סוכנו שחר גרינברג מנסה להביא הצעות למכבי ת״א על מנת שאוסקר יימכר הקיץ, כאשר פרנקפורט כפי שפורסם ב-ONE ואייאקס הן הרציניות ביותר אולם בשלב הזה הסכומים לא היו קרובים למה שהצהובים מצפים לקבל עבורו. באירופה העריכו כי הסכום הוא 10 מיליון אירו אולם מכבי על פי הערכות גם תסכים למכור ב-6 עם אחוזים גבוהים ממכירה עתידית. בשלב הזה אין הצעות כאלה.
ההקלטה המדוברת והדברים שכמובן פורסמו בתקשורת יובאו לידיעתו של איביץ׳ וכמובן גם לידיעתו של הבעלים מיץ׳ גולדהאר ומכבי ת״א תצטרך לבחון כיצד היא מטפלת כעת בסיטואציה שכן לא נתקלה באירוע שכזה כבר כמה שנים טובות.
3 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך
(חגי מיכאלי)
מקסים גלוך היה נסער מאוד מהאירוע וסירב להגיב לדברים כשרק אמר: "הפילו אותי במלכודת, למדתי שאני יותר לא מדבר עם אף אחד על הבן שלי". האבא יזם שיחה עם המנהל המקצועי ברק יצחקי בה התנצל על הדברים והבהיר לו כי מבחינתו הוא רוצה שהיחסים עם המועדון יהיו תקינים וטובים למרות הדברים שהושמעו בהקלטה.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.