2 צפייה בגלריה
דורון ליידנר
דורון ליידנר
דורון ליידנר
(רדאד ג'בארה)
לקראת חתימה במועדון הפאר היווני אולימפיאקוס, המגן השמאלי דורון ליידנר צפוי להמריא ביממה הקרובה לקראת בדיקות רפואיות. בתקשורת היוונית מספרים כי ליידנר בן ה-20, שלא נכלל בסגל המשחק אתמול (שני) נגד וויבודינה נובי סאד (2:2), התבקש להגיע עד היום בערב ולא ביום משחק הגומלין נגד מכבי חיפה.
האדומים צפויים להכניס לפי הערכות שני מיליון אירו מאולימפיאקוס, שאמורה להשלים החתמת שחקן נוסף - הוואנג אין בואם מרובין קאזאן הרוסית. אם הכל ילך כשורה, בעלי הפועל תל אביב יכניסו ממכירות שחקנים כמעט עשרה מיליון שקלים, אבל נכון לרגע זה לא משקיעים את הכסף דיו בחיזוק משמעותי של הקבוצה.
בעקבות המעבר המסתמן של ליידנר, קיים לחץ גדול במועדון לצרף מגן שמאלי ישראלי זר. אביב סולומון מבאר שבע ויהב גורפינקל ששוחרר מנורשפינג מועמדים, בינתיים מי שמשחק עם הקבוצה הוא המגן השמאלי איציק שולמייסטר בוגר מחלקת הנוער שנדד בשנתיים האחרונות בין הליגה הלאומית לליגה א'.
2 צפייה בגלריה
אביב סולומון
אביב סולומון
אביב סולומון
(מרטין גוטדאמק)
הקבוצה תעשה את דרכה לישראל לאחר שסיימה את משחק האימון האחרון שלה ב-2:2 מול שחקני ההרכב המשני של קבוצת וויבודינה נובי סאד הסרבית. נכון לרגע זה, נראה שהאדומים חייבים רכש בדחיפות ואם זה לא יקרה הכלים המקצועיים שקיבל קובי רפואה לא יספיקו לשחזר את הפלייאוף העליון.
במקביל, האדומים קרובים לסגור ביממה הקרובה את הבלם הספרדי אלברטו בארו רודריגס המכונה "טא'צי" שירד עם פואנלברדה לליגה הספרדית השלישית. הצדדים קרובים לסיכום כשהיום יימשכו השיחות הסופיות. רק אתמול האדומים סיפקו רגע ביזארי, כאשר בחנו בלם זר בשם ניקולה מריאנוביץ' שהוחלף אחרי 16 דקות בלבד.