2 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(האתר הרשמי של ברצלונה)
ברצלונה תפגוש את יובנטוס מחר (רביעי) בדאלאס שבארצות הברית במסגרת משחק הכנה נוסף. מאמן הקטלונים, צ’אבי, דיבר במסיבת העיתונאים והעביר מסר ברור לשחקנים שנותרו מחוץ למחנה בארצות הברית. בנוסף, המאמן התייחס לחזרה אפשרית של ליאו מסי לבלאוגרנה.
“כבר אין 11 קבועים, זה לא כמו לפני כמה שנים, יש מבחר של שחקנים לבחור מהם”, אמר צ’אבי, שסירב להתייחס ישירות לז’ול קונדה ורק טען שהקבוצה עובדת על חיזוק. “אמרתי עוד במאי לשחקנים שלא יצאו איתנו לארצות הברית שכדאי שיחפשו קבוצה, אנחנו מנסים לעזור להם, הם יודעים שבלתי אפשרי שישחקו ויצטרכו למצוא פתרון”. המאמן התייחס בין היתר לריקי פוץ’, אוסקר מינגסה, סמואל אומטיטי ומרטין בריית’ווייט.
על כך ששחקנים רוצים לבוא לברצלונה אמר: “זה מראה שיש לנו פרויקט מלהיב וגם היסטוריה. אנחנו מדברים עם השחקנים, זאת ברצלונה ולמרות התקופה, שחקנים נחושים לשחק פה. העובדה שרוברט לבנדובסקי רצה לבוא לכאן זו הצלחה היסטורית עבורנו. כשאני מדבר עם שחקנים אני מסביר להם על המודל שלנו והעיר וגורם להם להרגיש חשובים. כמובן שזה עוזר, זה ברור”.
2 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
(האתר הרשמי של ברצלונה)
על חזרתו האפשרית של מסי לקבוצה: “יש לו חוזה בפ.ס.ז’ וזה בלתי אפשרי. זה לא הגיוני לדבר עליו עכשיו. הנשיא ז’ואן לאפורטה אמר שהוא מקווה שהסיפור שלו בבארסה לא הסתיים. לי חשוב שברצלונה תנצח ולא שצ’אבי ינצח”.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.