2 צפייה בגלריה
דה יונג, אראוחו ופאטי
דה יונג, אראוחו ופאטי
דה יונג, אראוחו ופאטי
(האתר הרשמי של ברצלונה)
הקיץ של ברצלונה וצ’לסי מוזר במעט. לאחת יש כסף בשפע ובעלים חדש ושאפתני, לשנייה יש חובות של מאות מיליוני אירו והיא נאבקת על ההכנסות שלה, ובכל זאת כמעט כל שחקן ששני המועדונים רצו בחר בקבוצה מספרד. זה התחיל באנדראס כריסטנסן בינואר האחרון והמשיך לראפיניה ואוסמן דמבלה, כאשר גם את ז’ול קונדה האנגלים צפויים לאבד לטובת בארסה. לפי הדיווח ב’סאנדיי אקספרס’ האנגלי, הבלוז מתכננים נקמה גדולה ויציעו הצעות גדולות לחמישה משחקני הבלאוגרנה.
בין השמות שנמצאים על הכוונת של הבעלים טוד בולי לפי הדיווח הם אנסו פאטי, רונאלד אראוחו, גאבי, פרנקי דה יונג וממפיס דפאיי. לגבי השניים הראשונים, קשה לראות אותם עוזבים אחרי שחתמו לאחרונה על חוזים חדשים ומחזיקים בסעיפי שחרור של מיליארד אירו. האמצעי נמצא בשלבים אחרונים של חתימה על חוזה חדש וגם לו צפוי להיות סעיף שחרור דומה, כאשר לשלושתם גם אין כוונה כרגע לצאת מגבולות קטלוניה.
שני ההולנדים ברשימה הם השמות האפשריים ביותר לעזיבה. הקשר, שכבר היה בדרך החוצה אבל נראה שיישאר עם הורדה מסיבית בשכר, הוא השחקן השכיר ביותר שיש לבארסה כיום בסגל ובמהלך הקיץ קושר בעיקר למנצ’סטר יונייטד. הקטלונים חייבים למכור מספר שחקנים ויודעים שלדה יונג יש ביקוש והערך שלו גבוה, כאשר לא מן הנמנע שאם יקבלו הצעה טובה שתספק גם אותו, הוא יעזוב. החלוץ בדרך החוצה אחרי הגעת רוברט לבנדובסקי וברצלונה מחפשת לו יעד חדש, לכן אם צ’לסי תציע עליו סכום גבוה, הוא יחזור פעם נוספת לאנגליה.
2 צפייה בגלריה
ממפיס דפאיי
ממפיס דפאיי
ממפיס דפאיי
(רויטרס)
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.