1 צפייה בגלריה
ליאו מסי וצ'אבי
ליאו מסי וצ'אבי
ליאו מסי וצ'אבי
(La Liga)
ז’ואן לאפורטה אמר לפני מספר ימים בראיון בארצות הברית שהוא “מרגיש חייב לליאו מסי”. ובכן, ב’ספורט’ הקטלוני שם חשפו השבוע שהבלאוגרנה רוצים לראות את הפרעוש חוזר, הסבירו כי הצעד הראשון יהיה לשפר את היחסים מול הארגנטינאי, שנפגעו קשות בעקבות הצורה בה עזב את המועדון.
בבארסה יעשו מאמצים מול מסי מתוך מטרה שיהיה חלק מהמועדון בעתיד, גם אם לא כשחקן. בקבוצה מבינים שלשחקן כל כך חשוב בהיסטוריה שלהם מגיעה הכרה, שלא הייתה יכולה להינתן לו כאשר עזב, מעבר לפרידה באותה מסיבת עיתונאים עצובה. ברגע שהיחסים יחזרו להיות תקינים, הקטלונים יציעו לכוכב פאריס סן ז’רמן לחזור כשחקן.
ההחלטה אם להגיש למסי את ההצעה הרשמית לחזור בקיץ הבא תהיה קודם כל של צ’אבי, כאשר ב’ספורט’ מספרים שהמאמן מאוד רוצה אותו ואין סיבה שזה ישתנה. חשוב לציין שחזרה, אם וכאשר, לא תקרה בקיץ הזה, שכן מסי מחזיק בחוזה בפאריס עד 2023, אך בקיץ הבא הכול בהחלט יכול לקרות.
מסי כזכור עזב את ברצלונה בקיץ שעבר אחרי שרצה להאריך חוזה והיה בטוח שזה יקרה, אבל לאפורטה הודיע לו שכלכלית זה לא אפשרי מבחינתה של בארסה, כי לא יהיה אפשר לרשום שחקנים בגלל תקרת השכר. שחקנים רבים בבארסה באותה תקופה התבצרו בעמדותיהם ולא היו מוכנים לקצץ או לעזוב, דבר שהוביל לעזיבה הסנסציונית של הארגנטינאי.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.