2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(אינסטגרם)
מנצ’סטר יונייטד הכינה תוכנית במטרה לשכנע את כריסטיאנו רונאלדו לא לעזוב. השחקן נחת באנגליה והגיע אתמול לראשונה למתחם האימונים כדי לשוחח עם הנהלת המועדון, שמצידה זימנה את אלכס פרגוסון, אביו הרוחני בכדורגל, במטרה לשכנע את הפנומן לשנות את דעתו.
המאמן האגדי שהיה אחראי על הפריצה הגדולה של הפנומן באנגליה קרוב מאוד ל-CR7, אך ב’מארקה’ ובתקשורת האנגלית דיווחו שהתוכנית של השדים האדומים לא הלכה כמתוכנן והכוכב ממשיך להתעקש לעזוב ולא לממש את השנה השנייה שנותרה בחוזהו. ישנם דיווחים סותרים לפיהם הסוכן ז’ורז’ה מנדש הציע ליונייטד שהשחקן יאריך חוזה ויעבור בהשאלה כדי לשחק בעונה הקרובה בליגת האלופות, מתוך כוונה לחזור בקיץ הבא.
רונאלדו עצמו הגיע למתחם האימונים כשהוא מלווה בסוכנו. ביונייטד מתעקשים שהשחקן אינו למכירה לפי ‘דיילי מייל’, כאשר מקורות במועדון טענו שהדיווחים לגבי השאלה שלו הם “שטויות”. CR7 הגיע למתחם האימונים באזור 11:30 בבוקר שעון אנגליה ועזב לקראת 16:45. ביונייטד בחרו שלא לחשוף אם אלכס פרגוסון והמנכ”ל ריצ’רד ארנולד היו חלק מהשיחה בין החלוץ למאמן אריק טן האח, כשהאחרון ניסה להסביר לכריסטיאנו על הפרויקט ולהגיד לו שהוא סומך עליו כשחקן חשוב, אך ללא הועיל.
2 צפייה בגלריה
אריק טן האח וכריסטיאנו רונאלדו
אריק טן האח וכריסטיאנו רונאלדו
אריק טן האח וכריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
אמש נשיא אתלטיקו מדריד אנריקה סרסו הכחיש אפשרות שרונאלדו יגיע נכון לכרגע (“זה בלתי אפשרי”), ומנגד בבריטניה מדווחים שבעלי צ’לסי טוד בולי אמנם מכיר בכך שתומאס טוכל לא מעוניין לצרף את הפנומן, אבל אם הבלוז לא יצליחו לשים את ידם על חלוץ אחר בשבועיים הקרובים, הקבוצה מלונדון תגיש למנצ’סטר יונייטד הצעה על כריסטיאנו.
רונאלדו, צ'ולו ואתלטיקו - החיבור המושלם