2 צפייה בגלריה
מי יישאר? דה יונג וטר שטגן
מי יישאר? דה יונג וטר שטגן
מי יישאר? דה יונג וטר שטגן
(רויטרס)
אם פרנקי דה יונג היה מסכים לעבור למנצ’סטר יונייטד, זה היה פותר לברצלונה הרבה בעיות. בשלב זה היא מתקשה לרשום את שחקני הרכש – בראשם רוברט לבנדובסקי וראפיניה – והסכום ממכירה אפשרית של ההולנדי, כ-80 מיליון אירו, היה מסייע בכך. בעקבות זאת, בקטלוניה שוקלים למכור דווקא את מארק אנדרה טר שטגן, בין היתר בשל שכרו המוערך בשבעה מיליון אירו, שאמור להיות משודרג, ובעקבות יכולתו בעונה החולפת.
הלילה (בין שלישי לרביעי) סיימה בארסה את משחק ההכנה שלה מול יובנטוס ב-2:2 מרתק, כשאוסמן דמבלה הבקיע צמד נפלא לזכות הקטלונים. בסיום המשחק, לצ’אבי היו לא מעט תובנות לגבי השחקנים שלו, כאשר בנוסף הוא התייחס לחילוף המוקדם של סרג’י רוברטו אחרי חצי שעה בלבד, ושלל את השמועות שזה קרה בגלל הרמה שהספרדי הציג.
“החילוף של רוברטו סוכם מראש, הוא היה צריך לשחק 30 דקות, צריכים לנהל את הסיכונים”, אמר צ’אבי, “אנחנו בקדם העונה ויש דברים לשפר, אבל התחושות הן טובות, הצעירים נלחמים ורואים דברים מעניינים. לדעתי אנחנו בדרך הנכונה. מיראלם פיאניץ’? אהבתי מאוד את המשחק שלו, יש לו ראיית משחק טובה, הוא תמיד מסתכל קדימה ויש לו יכולות טכניות”.
המאמן התייחס גם ליכולתו של אוסמן דמבלה: “הוא הראה למה הוא מסוגל. הוא שונה, מיוחד, אין הרבה שחקנים מהסוג שלו. הוא נותן לנו הרבה וחייב לעשות את ההבדל. לא לכולם יש את היכולות הזאת בכדורגל ולו יש את זה. הוא היה מעורב וגם הראה את זה, אני לא מכיר את דמבלה של לפני נובמבר האחרון, אבל שמח מאוד מזה הנוכחי”.
2 צפייה בגלריה
אוסמן דמבלה
אוסמן דמבלה
אוסמן דמבלה
(האתר הרשמי של ברצלונה)
על רוברט לבנדובסקי אמר המאמן: “הוא טוב מאוד, אינטליגנט מאוד. הוא היה קרוב לכבוש, מאוד קרוב. הוא עובד קשה, אנחנו צריכים להשתמש בו יותר והוא יעזור לנו המון”.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.