6 צפייה בגלריה
דור מיכה ועומר אצילי
דור מיכה ועומר אצילי
דור מיכה ועומר אצילי
(איציק בלניצקי)
שנתיים אחרי חשיפת פרשת הקטינות בה היו מעורבים עומר אצילי ודור מיכה, פרשה שהביאה לזריקתם ממכבי תל אביב, ושנה אחרי שהתיק נסגר מחוסר אשמה, נחשפים היום בחדשות ערוץ 13 מסרונים בין השחקנים
בכתבה של אלמוג בוקר שהתפרסמה היום בערוץ 13 התפרסמו התכתבויות מלאות לכאורה בין דור מיכה ואצילי וגם עם שחקנים נוספים, בהם עולות לטענת הכתב סוגיות בנוגע לגילן של הבנות ולחוקיות של המעשים, תוך שהם מכנים אותן “ילדות” ו”קטינות”, וכן עולה הנושא של שימוש בסמים לכאורה, כשלטענתו של בוקר החוקרת בתיק דיברה על שימוש בקוקאין.
במקרה אחד, שלפי הנטען בכתבה התרחש כמה ימים לפני המקרה עם הקטינות, מיכה כתב לאצילי: “חבר הביא 4 בחורות. אתה מת, איזה ערב. בשירותים הכל”. אצילי שואל: “די נו, מאיפה? סתם בחורות? שוות?” ומיכה עונה: “אחת עבדה איתו. אני דפקתי את הכי פגז”. אצילי מגיב: “די נו” ומיכה ממשיך: “הן חמודות, גם זורמות בכיף”.
6 צפייה בגלריה
עומר אצילי ודור מיכה
עומר אצילי ודור מיכה
עומר אצילי ודור מיכה
(איציק בלניצקי)
כעבור יומיים, בקבוצת וואטסאפ סגורה של כדורגלנים ישראלים בכירים מיכה התכתב עם אחד מחבריו הכדורגלנים, שחקן בכיר בנבחרת ישראל. השחקן כתב: “יש לך חבורה של בחורות על הקנה? כי אני חושב שעל משהו, בודק משהו מעניין”. ולאחר מכן שלח סרטון של אחת הקטינות. מיכה הגיב: “דאגתי לנו כנראה למשהו פגז, שומע? יש לנו שלושה פגזים לא מהעולם הזה, רוצות לבוא בשלישי, הבעיה שהן רק עוד חודש בנות 18. מה אומרת החוקה?”. שחקן הנבחרת ענה: “השם ישמור אותנו, ספק גדול, שלח לי שם של אחת מהן שנבין אם זה שווה את זה”. מיכה שלח שלושה צילומי מסך של אחת משתי הקטינות. שחקן הנבחרת ענה: “אכן פצצות, אבל אני לא יודע, לא סגור על זה, תן לי לראות מה עם הבחורות שלי”.
כמו כן, בקבוצת הוואטסאפ הסגורה התקיימה התכתבות בה אצילי שאל: “זה חוקי?”. שחקן א’ הגיב לו: “מי זאת? תשלחו תמונה” ושחקן ב’ הוסיף: “שלחו תמונה עם מישהי מפורסמת כזאת במיטה”. שחקן א’ ענה: “חוקי” ושחקן ב’ הסכים גם הוא: “הכל תופס”. אצילי שאל: “ו-16”? שחקן ג: “מה יש לך? לא רואה אף אחד?” אצילי הגיב: “בכללי, אבל שואל כי היה לה רק השבוע”.
6 צפייה בגלריה
דור מיכה
דור מיכה
דור מיכה
(איציק בלניצקי)
בהתכתבות אחרת נראה שמיכה ואצילי מתכננים את הערב עם הקטינות, אותן הם מכנים ילדות, ואף מדברים על שימוש בסמים. מיכה כותב לאצילי: “תשיג פס לשישי, ערב של שמחות, רוצה להתרסק”. אצילי כותב חזרה לחברו: “אבל זה מפחיד, הן ילדות, לא יודע אם אפשר איתן סמים ודברים כאלה” ומיכה עונה: “אפשר הכל, ילדות עושות סמים בגובה של שנינו”.
בהתכתבויות הבאות לקראת הפגישה מיכה כותב לאצילי: “מחר זה רק ארבעתנו, אלכוהול, ישיבה טובה, אני בעד להביא קצת אבקה, אבל תלוי אם בא לך” ואצילי הגיב: “אין לי בעיה, אבל לא עם הבנות, אין להן 18. אני מפחד פתאום יאכלו סיבוב, כיתה י”ב, עזוב אותך”. מיכה מוותר ואומר: “אז עזוב, נשאיר את האבקה ליום אחר. יהיה ערב טוב, אל תדאג”.
6 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
עומר אצילי
(רדאד ג'בארה)
בין השאר, עלה בכתבה כי אצילי כתב למיכה: “ראיתי אותן על אמת, יודע מה נקבל”. ומיכה ענה לו: “נראה לי שתי מטורפות… נגיד להן **** אחת לשנייה, יעשו הכל. מקווה שאני לא טועה באבחנה שלי”. אצילי כותב בתגובה: “בדרך כמה דקות, יש אבקה?”, ומיכה משיב: “לא, אמרת שאתה לא רוצה יא אפס”. אצילי עונה בתגובה: “לא לבנות, לנו”. ומיכה מגיב: “אין, מאוחר מדי”.
לקראת המפגש, לפי ההתכתבויות מיכה ואצילי מעוניינים לצרף חבר נוסף לערב שהם מתכננים עם הבנות, כדורגלן בכיר אחר בנבחרת ישראל. יום לפני המפגש מיכה מנסה לשכנע את אחת הקטינות לצרף חברה נוספת וכותב לאחת הקטינות: “מה הולך?”. הקטינה עונה: “הכל מעולה, מוכן לקראת מחר?”. בשלב הזה מיכה שולח תמונה של הכדורגלן הבכיר מנבחרת ישראל ושואל: “מה הסיכוי שיש לנו חברה גם בשבילו?”. הקטינה עונה: “אין, אבל הוא יכול לבוא בלי קשר”. מיכה מגיב: “מה אין? תעשי מאמץ, בטוח יש. פשוט שכחתי שקבעתי איתו”. הקטינה לא נענית: “אנחנו פחות אוהבות לבלות בחברת בנות, זה רק אני והיא”. מיכה מעדכן את אותו חבר לנבחרת שלא נמצאה חברה שלישית ושואל אותו: “מה אומר?”. אותו כדורגלן עונה: “לילדה יש רק בחורה אחת והכיוון שלי חצי קלאץ'. גם רק חברה אחת... אז תעשה מחר את הערב עם הילדות ונעשה את הערב שלנו בהמשך”. מיכה עונה: “טוב מאמי”.
6 צפייה בגלריה
עומר אצילי ודור מיכה בימים במכבי ת"א
עומר אצילי ודור מיכה בימים במכבי ת"א
עומר אצילי ודור מיכה בימים במכבי ת"א
(חגי מיכאלי)
בערב המפגש ממשיכה ההתכתבות בקבוצת הוואטסאפ ומיכה כותב: “איזה ערב עם שתי קטינות, אמאל’ה”. כדורגלן בכיר כותב בתגובה “מי מי?” ואחר אומר: “תרגש אותי. מצדיק את הביטול”. מיכה שלח תמונות של הבנות והכדורגלן הבכיר השיב לו: “ווינר. תעדכן, אני בחופש מחר ואולי אתרסק גם”. כדורגלן בכיר שני כותב: “נסיכה”.
בליל המפגש עצמו מיכה כותב באותה קבוצה תוך כדי המפגש: “אמאל’ה מה שהולך פה, חילופים, הכל”, ואז שולח תמונות. למחרת המפגש, מיכה כותב: “איזה ערב אמאל’ה, דבר אחד הפריע לי – שזה בא בקלות מדי, מאבד מהריגוש”. אצילי מסכים: “כן, היה קל מדי” ומיכה מסכם: “ערב לפנתיאון, ארבעה באותה מיטה. אני ***לה לידכם”.

עו”ד השחקנים: “זה פייק ניוז”, שדולת הנשים: “לפתוח מחדש את התיק”

תגובת עו"ד עדי כרמלי המייצג את דור מיכה ועומר אצילי: “התיק כנגד מרשיי נחקר ונסגר בעילה של חוסר אשמה ולא בכדי אחרי שנבחן ע"י בכירי הפרקליטות. חשוב לומר כדי שהציבור לא ייפול לדבר טעות: ההודעות המוצגות בכתבה אינן הודעות בין מרשיי והלכה למעשה מדובר בפייק ניוז. זו הסיבה שמוצגות על המסך הודעות מוקלדות ולא צילומי מסך. הפרסום כעת הוא ניסיון לפגוע בשמם הטוב ע"י ניסיון לטפול בהם חשדות שאף לא עלו בחקירת התיק למרות שברשות המשטרה היו מכשירי הטלפון של מרשיי וכל תוכנם נבדק לאורך ולרוחב ותכנים כפי אלו המוצגים בכתבה - לא נמצאו בהם. פרסום ההודעות הלא אותנטיות כנחזות להיות ההודעות של מרשיי - הן ניסיון עקר לפגוע שלא כדין במרשיי”.
6 צפייה בגלריה
עו"ד עדי כרמלי
עו"ד עדי כרמלי
עו"ד עדי כרמלי
(רדאד ג'בארה)
מנגד, בעקבות חשיפת ההודעות המטלטלות בערוץ 13 עו"ד עינת פישר-לאלו, מנכ"לית שדולת הנשים מסרה: "אנחנו קוראות למשטרת ישראל לפתוח מחדש את תיק החקירה כנגד דור מיכה ועומר אצילי ולקבוצות להוציא לאלתר את שני השחקנים מהסגל. הודעות הטקסט המבזות שפורסמו הערב, מוכיחות לא רק שאצילי ומיכה ידעו כי הצעירות שניצלו מינית הן קטינות, אלא מעלות חשד כבד לשידולן לצריכת סמים ומציגות יחס מחפיץ, משפיל ומביש לנערות הצעירות.
“לצד מיצוי ההליך הפלילי, זו גם הזדמנות של בכירי ענף הכדורגל לשים סוף לטשטוש הרף המוסרי שיצרו עם החתמתם של השניים. לנוכח ממצאי התחקיר, אנו מצפות מיעקב שחר וברק בכר בחיפה, ואלונה ברקת ואליניב ברדה בבאר שבע - להוציא את השניים מיידית מהסגל עד למיצוי הבירור. לשחקנים בליגת העל יש גם נראות ציבורית - והמעשים הבלתי נתפסים שלהם לא יכולים לעבור בשתיקה".