2 צפייה בגלריה
היידן דלטון
היידן דלטון
היידן דלטון
(איציק בלניצקי)
אלופת המדינה, הפועל חולון, קרובה לסגור את הסגל שלה לעונה הקרובה עם הארכת חוזהו של היידן דלטון (26,2.06) כך נודע לראשונה ל-ONE. דלטון כזכור הצטרף לחולוניה במהלך העונה החולפת לאחר שבורגוס ירדה מנכסיה בזה אחר זה במהלך העונה. הפורוורד שהצליח להטביע את חותמו קרוב להארכת חוזהו בשורות האלופה ששמה לעצמה למטרה להמשיך עם כמה שיותר שחקנים מהעונה החולפת.
דלטון עזר להוביל את קבוצתו לזכייה באליפות המדינה בסדרת הגמר מול בני הרצליה יהיה למעשה הזר השישי של הקבוצה שמחזיקה בקו קדמי עמוק במיוחד עם כריס ג׳ונסון, קני קדג׳י ומרווין ג׳ונס. הסגולים צהובים הפכו בשנים האחרונות לאחת הקבוצות המלהיבות שיש לליגה הישראלית להציע ורגע השיא היה הזכייה באליפות בשנה שעברה כשההגנה לפיינל פור של ליגת האלופות של פיב״א ללא כל ספק השאירה בפיהם של אנשי הקבוצה ואוהדיה טעם של עוד.
הפאוור פורוורד של גודס שיחק 10 משחקים בסך הכל במדי הקבוצה, חמישה מתוכם במהלך העונה הסדירה וחמישה נוספים במסגרת סדרות הפלייאוף. בעונה הסדירה העמיד דלטון ממוצעים של 11.2 נקודות כשהוא קולע ב-66.7% ל-2, 41.4% ל-3 ו-80% מהקו אליהם הוא הוסיף 5.4 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים. בפלייאוף העמיד דלטון ממוצעים של 6.6 נקודות (30% ל-2, 38.9% ל-3, 75% מהקו) 4.8 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים.
2 צפייה בגלריה
היידן דלטון
היידן דלטון
היידן דלטון
(איציק בלניצקי)
העונה חולון שוב הולכת על סגל רחב מבחינת הזרים וברגע שתיסגר סופית העסקה עם הפאוור פורוורד, דלטון יהיה לזר השישי במספר של הקבוצה, והשלישי שממשיך מהעונה שעברה יחד עם ג׳ו רגלנד וכריס ג׳ונסון. בנוסף לשלושה כזכור גם פרדריק בורדיון וניב משגב ממשיכים, סי ג׳יי האריס חזר לקדנציה נוספת בשורות הקבוצה ושון דאוסון הצטרף גם כן.