2 צפייה בגלריה
מתן לוזון
מתן לוזון
מתן לוזון
(עמרי שטיין)
אבל באיגוד השופטים. הותר לפרסום כי מתן לוזון בן ה-25, שופט עבר, הוא אחד ההרוגים בתאונת הדרכים הקטלנית בנואיבה שבחצי האי סיני. לוזון שימש כמדריך בפנימייה בויאר בירושלים והוא מצא את מותו בצורה טרגית.
לוזון ז”ל מפ”ת שימש כשופט בליגה א’ ובליגות, אך פרש לפני כשנתיים לאחר שפנה ללימודים והעומס הקשה עליו. הידיעה הקשה תפסה את איגוד השופטים בהלם מוחלט וגרמה לצער כבד בקרב אנשיו.
התאונה הקשה התרחשה בכביש שמוביל מטאבה לנואיבה. הפצועים הובאו למעבר הגבול, משם פונו לביה"ח יוספטל באילת. בתאונה נהרגו שני מדריכים מהפנימייה, אחד מהם הוא כמובן מתן ז”ל, בעוד חמישה נוספים נפצעו בתאונה באורח קל עד בינוני.
2 צפייה בגלריה
מתן לוזון ז"ל  בימים אחרים (באדיבות איגוד השופטים)
מתן לוזון ז"ל  בימים אחרים (באדיבות איגוד השופטים)
מתן לוזון ז"ל בימים אחרים (באדיבות איגוד השופטים)
(במרכז)
באיגוד השופטים אמרו עם היוודע הבשורה: "קיבלנו בצער ובתדהמה את הידיעה על לכתו בטרם עת של מתן לוזון ז"ל. משנת 2014 מתן היה חלק מאיגוד השופטים באזור המרכז, הוא שימש כשופט ראשי כשלוש עונות בסגל ליגה א' ובשנת 2021 החליט לפרוש עקב לימודים ועבודה חדשה. הוא היה אדם אצילי, אהוב על הבריות, שופט בעל ערכים ומקצוענות.
"מתן תמיד ידע לעזור ולחנוך שופטים צעירים, במסירות ובאהבה. במסגרת סיום שנת הלימודים כמדריכים מתן יצא לטיול לסיני עם כל החברים לספסל הלימודים, ביום האחרון בחזרה הביתה קרתה התאונה הקשה שבה הוא נהרג. משפחת איגוד השופטים משתתפת בצערה הכבד של המשפחה. יהי זכרו ברוך".