4 צפייה בגלריה
שיחק. דור מיכה
שיחק. דור מיכה
שיחק. דור מיכה
(ראובן שוורץ)
אחרי שניצחה 1:2 במשחק הראשון את דינמו מינסק, הפועל באר שבע השלימה את המשימה אמש (חמישי) כשהעפילה לסיבוב השלישי של מוקדמות הקונפרנס ליג בזכות ניצחון 0:1 בגומלין ביכולת לא גבוהה. כעת לחבורה של אליניב ברדה מצפה משוכה קשה יותר נגד לוגאנו השווייצרית וכבר ביום חמישי הקרוב היא תצא למשחק הראשון בחוץ.
"הכי חשוב שהצלחנו לעלות שלב", אמרו בבאר שבע, "ידענו שבטרנר ריק האנרגיות של השחקנים יהיו בהתאם, היה לא פשוט. ידענו שלבלארוסים אין מה להפסיד במשחק הזה, אנחנו צריכים ללמוד מהמשחק הראשון, בו יכולנו לעשות לעצמנו את החיים קלים יותר. יש לנו עוד הרבה עבודה והתקדמות לעשות, נצטרך לשפר את היכולת כי נגד לוגאנו זה לא יספיק".
בבאר שבע מודים שהמחצית הראשונה לא התעלתה לרמה גבוהה, אבל דווקא ראו שיפור רציני במחצית השנייה. ברדה ראה שהאווירה בטרנר ריק משפיעה על חניכיו וניסה לדחוף אותם כדי להשיג את השער שיוריד את הלחץ, מה שהגיע רק לקראת סוף המשחק כשרותם חטואל כבש בדקה ה-85. "לשחק מול כיסאות ריקים בטרנר שידוע בתור אחד הנשקים שלנו, זה עצוב, אבל רצינו לעבור שלב", אמר אחד השחקנים, "אנחנו מבטיחים שנגד לוגאנו ניראה טוב יותר".
4 צפייה בגלריה
ניסה לדרבן. ברדה
ניסה לדרבן. ברדה
ניסה לדרבן. ברדה
(ראובן שוורץ)
בקבוצה לוקחים מהניצחון אמש בעיקר את ההעפלה, אבל היו מרוצים גם מהמשך ההשתלבות של תומר חמד במערך. מי שזכה הפעם למחמאות הוא חטואל, שממשיך לעשות את ההבדל מהספסל. לעומת המשחק הראשון בו הוא כבש אבל קיבל ביקורת מהצוות המקצועי, הפעם הקשר שיפר את המשחק הקבוצתי ואף כבש את השער.
איתן טיבי שהחליף את חאתם עבד אלחמיד החולה גילה יכולת טובה, כאשר דוד קלטינס ועומרי גלזר המשיכו לשמור על משחק שקט. בבאר שבע היו מרוצים גם מאסטריט סלמאני שלא עלה לוח התוצאות במחצית השנייה, אבל עשה הרבה עבודה במשחק הלחץ.
במועדון מרוצים מכך שאיאד אבו עביד חזר לסגל לראשונה מאז נפצע נגד איסלנד במדי הנבחרת. אבו עביד קרע אז את שריר התאומים ונאלץ להיעדר למשך חודשיים, כעת הוא ימשיך להגביר את הקצב באימונים. התקווה היא שרמזי ספורי שפרק את הכתף במחנה בפולין, יחזור לסגל נגד לוגאנו כבר בחמישי, אבל האימונים עד היציאה למחנה יראו האם זה יכול לקרות מבחינה רפואית.
4 צפייה בגלריה
רותם חטואל חוגג
רותם חטואל חוגג
רותם חטואל חוגג
(ראובן שוורץ)
בצל חשיפת ההתכתבויות של עומר אצילי ודור מיכה על ידי אלמוג בוקר בחדשות 13, קשר באר שבע קיבל מברדה את האמון. מיכה פתח ב-11 וסיים 90 דקות מלאות, כאשר בכל העונה שעברה היו לו רק שני משחקים מלאים. "אליניב הוכיח שלא מעניין אותו הרעשים מסביב, הייתה כאן עוד הצהרה", אמרו בקבוצה. מיכה, שהגיב אתמול באינסטגרם על הצפת הפרשה מחדש, קיבל תמיכה גם מרעייתו, כאשר במועדון הוציאו התייחסות ראשונית לעניין והודיעו שיצרו קשר עם עורך דינו והשחקן כדי לקבל הבהרות.
את העיתוי של הוצאת ההתייחסות הסבירו בבאר שבע בכך שחיכו לצפות בחלק השני של הכתבה, כאשר מיכה היה מודע לכך שתצא תגובה בעניין. במקביל, אלונה ברקת מתייעצת עם מקורביה כיצד להתמודד עם הסיטואציה הבעייתית, אבל גם מעוניינת לשמוע את הצד של מיכה בשיחה פרטית.
הקשר דוידה פטרוצ'י שנחת השבוע והצטרף לאימונים, ימשיך להיות חלק מהקבוצה בזמן הקרוב, כאשר בצוות המקצועי הופתעו מכך שהגיע בכושר טוב ביחס לכך שאינו נמצא במסגרת קבוצתית מאז הוקפא וחזר לאיטליה. בבאר שבע ימשיכו במאמצים למצוא לאיטלקי קבוצה ואם לא, ינסו להגיע עמו להסדר כספי ובכך לפנות מקום של זר נוסף.
4 צפייה בגלריה
רמזי ספורי
רמזי ספורי
רמזי ספורי
(מרטין גוטדאמק)
בעניין אחר, ביום שלישי הקרוב תערך הגרלת שלב פלייאוף הקונפרנס ליג. בעקבות ההדחה בעונה שעברה על ידי אנורתוסיס פמגוסטה, באר שבע לא תהיה מדורגת בפלייאוף בשל נקודת דירוג אחת בלבד וחלק מהירבות הממתינות קשות ביותר כמו ווסטהאם, ויאריאל, פיורנטינה ופ.צ. קלן. עד הפלייאוף, בבאר שבע יצטרכו לעבור קודם את לוגאנו שפתחה את העונה בשווייץ עם שני הפסדים משני משחקים.