1 צפייה בגלריה
לאפורטה באירוע של בארסה
לאפורטה באירוע של בארסה
לאפורטה באירוע של בארסה
(האתר הרשמי של ברצלונה)
מי היה מאמין שכך ייראה הקיץ של ברצלונה? למרות מצבם הכלכלים, הקטלונים החתימו הקיץ את רוברט לבנדובסקי, ראפיניה, פרנק קסייה, אנדראס כריסטנסן, פאבלו טורה ואמש (חמישי) הצטרף אליהם גם ז'ול קונדה. מטבע הדברים, במועדונים אחרים מביטים מהצד ולא ממש אוהבים את מה שהם רואים, ונשיא בארסה, ז'ואן לאפורטה, לא נשאר חייב.
במהלך אירוע במרכז רוקפלר בניו יורק במסע המשחקים בארה"ב, אליו הגיע גם תיירי הנרי, לאפורטה אמר על ביקורות שהופנו מכיוון באיירן מינכן: "אני רואה הרבה יריבות שמודאגות מהרכש שלנו. באיירן? הייתי אומר להם להסתכל בחשבון הבנק שלהם, הם קיבלו כסף על לבנדובסקי ומה שהם עושים זה לעוות את המציאות.
"לאלה שמופתעים אני אומר שחזרנו לשוק ההעברות. זה נכון שהיינו במצב קריטי לפני שנה, אבל אנחנו מועדון של 122 שנה ויש לנו נכסים חשובים. אני לא מתערב באיך הם מנהלים את המועדון שלהם ומבקש מהם לא להתערב לנו, שיתעסקו בעניינים שלהם".
לאפורטה גם דיבר שוב על רצונו לראות קאמבק של ליאו מסי: "זה לא הסתיים כמו שרצינו ואני מרגיש שיש לי חלק בכך. יש לנו חוב איתו ואני רוצה שהוא יסיים את הקריירה כשהוא לובש את החולצה של בארסה ומקבל מחיאות כפיים בכל האצטדיונים. אני חושב שזה אפשרי".
לאפורטה גם העביר מסר כשדיבר על קונדה: "זו עוד הוכחה ששחקנים רוצים להגיע אלינו גם אם הם ירוויחו פחות. מגיע לצ'אבי קרדיט על המאמץ בצירוף שלו". הנשיא התייחס גם לפרנקי דה יונג: "אנחנו רוצים שהוא יישאר. יש לנו רמות שכר חדשות שכל השחקנים צריכים להתאים אליהן, אנחנו מנסים לגרום לשחקנים להבין את המציאות של המועדון. כולם צריכים לעשות מאמץ ונעשה הכל כדי שהוא יישאר, ואנחנו מקווים שגם הוא".
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.