1 צפייה בגלריה
"המלך משחק". רונאלדו
"המלך משחק". רונאלדו
"המלך משחק". רונאלדו
(רויטרס)
יישאר או יעזוב, דבר אחד בטוח והוא שנראה את כריסטיאנו רונאלדו לפחות עוד פעם אחת במדים של מנצ’סטר יונייטד. הערב (שישי) הפנומן הפורטוגלי אישר שייקח חלק במשחק ההכנה של השדים האדומים מול ראיו וייקאנו, כאשר הגיב באינסטגרם לפוסט: “ביום ראשון המלך משחק”.
CR7 חזר השבוע לאימוני מנצ’סטר יונייטד, אך הוא עדיין שואף לעבור לאתלטיקו מדריד הקיץ. הפנומן הפורטוגלי וסוכנו ז’ורז’ה מנדש העבירו לשדים האדומים בקשה לבטל את החוזה, כאשר הפגישה של CR7 עם אריק טן האח לא שכנעה אותו והוא עדיין מעוניין בפרידה.
בינתיים, מנדש מסר למנצ'סטר יונייטד כי יש לו הצעה עבור רונאלדו, אבל השדים האדומים לא נקבו במחיר ולא מוכנים לאפשר לו לעזוב. רונאלדו ביקש מהמועדון לציין מה המחיר שרוצים עליו כדי שאפשר יהיה לבצע עסקה. האנגלים בכל מקרה לא רוצים לשחררו בחינם. לגבי משחקי ההכנה שנותרו, הפורטוגלי לא ייקח חלק במפגש הקרוב נגד אתלטיקו, כאשר מול ראיו וייקאנו כאמור ישותף.
מילותיו של נשיא הקולצ’ונרוס אנריקה סרסו (“החתמת רונאלדו אינה אפשרית”) הרתיעו מעט את החלוץ בן ה-37, שמבין שכעת עליו לחכות שיתפנה לו מקום בסגל של דייגו סימאונה. ב’אס’ מציינים שהכוכב מוכן לעשות הכול כדי לשחק בבירת ספרד והבהיר לקבוצה שהוא מוכן להפחית בשכרו.
כמו כן, רונאלדו הספיק להגיב ברשתות החברתיות בנוסף לאישור השתתפותו מול ראיו, כאשר למחאת האוהדים של אתלטיקו מדריד שלא רצו לראות אותו בקבוצה, ענה עם מספר אמוג’ים בוכים מצחוק, דבר שבוודאי לא יתקבל באהבה אצל קהל הרוחיבלאנקוס. על פוסט נוסף הגיב CR7: “זה בלתי אפשרי לא לדבר עליי, אחרת לתקשורת לא היה כסף. הם יודעים שאם הם לא ישקרו, הם לא ישיגו תשומת לב. תמשיכו, יום אחד אולי תכתבו חדשות נכונות”.