1 צפייה בגלריה
נדחה בשנית. רונאלדו ואנריקה סרסו
נדחה בשנית. רונאלדו ואנריקה סרסו
נדחה בשנית. רונאלדו ואנריקה סרסו
(רויטרס)
בצל השמועות הקושרות את כריסטיאנו רונאלדו למעבר לאתלטיקו מדריד, היעד המועדף עליו ביותר בקיץ הנוכחי, נשיא הקולצ’ונרוס אנריקה סרסו דיבר היום (שישי) במסגרת הצגתו של מגן הרכש הארגנטינאי נחואל מולינה, עליו הצהיר שהוא החיזוק האחרון של הקיץ בקבוצה של דייגו סימאונה.
במהלך ההצגה הבהיר סרסו, בסוג של מסר לרונאלדו: “זו החתיכה האחרונה שחיפשנו לפאזל, ואני חוזר בפני העיתונאים, זו החתיכה האחרונה שחיפשנו. היינו צריכים רק מגן ימני, זו הייתה העמדה היחידה שבה לא היו לנו שני שחקנים, ומולינה היה האופציה הראשונה שלנו בעמדה הזו”.
בינתיים, רונאלדו עצמו הספיק להגיב ברשתות החברתיות, כאשר למחאת האוהדים של אתלטיקו מדריד שלא רצו לראות אותו בקבוצה, ענה עם מספר אמוג’ים בוכים מצחוק, דבר שבוודאי לא יתקבל באהבה אצל קהל הרוחיבלאנקוס. על פוסט נוסף הגיב CR7: “זה בלתי אפשרי לא לדבר עליי, אחרת לתקשורת לא היה כסף. הם יודעים שאם הם לא ישקרו, הם לא ישיגו תשומת לב. תמשיכו, יום אחד אולי תכתבו חדשות נכונות”.
כמו כן, ז'ורז'ה מנדש מסר למנצ'סטר יונייטד כי יש לו הצעה עבור רונאלדו, אבל השדים האדומים לא נקבו במחיר ולא מוכנים לאפשר לו לעזוב. רונאלדו ביקש מהמועדון לציין מה המחיר שרוצים עליו כדי שאפשר יהיה לבצע עסקה. האנגלים בכל מקרה לא רוצים לשחררו בחינם. לגבי משחקי ההכנה שנותרו, הפורטוגלי לא ייקח חלק במפגש נגד אתלטיקו, כאשר קיים סיכוי נמוך שישותף מול ראיו וייקאנו.