3 צפייה בגלריה
פייר קורנו ועלי מוחמד
פייר קורנו ועלי מוחמד
פייר קורנו ועלי מוחמד
(רדאד ג'בארה)
מכבי חיפה תחדש הערב את אימוניה, ושם כבר מכוונים למשחק ביום רביעי מול אפולון לימסול בסמי עופר לעיני אצטדיון מלא, בתקווה לנסות ולהכריע את ההתמודדות במוקדמות ליגת האלופות כבר במשחק הראשון. במקביל, נותנים בקבוצה מבט לעבר העתיד לבוא בליגה, כאשר אחת השאלות המרכזיות שעולות היא סוגיית "כאב הראש" שצפוי לברק בכר בנושא מי מבין ששת הזרים של הקבוצה יפתח בספסל, שכן בליגה, להבדיל מאירופה, ניתן לפתוח רק עם חמישה זרים.
אם בעונה הקודמת הדברים היו הרבה יותר פשוטים כאשר גודסוויי דוניו היה הזר השישי והאיש שבדרך קבע פתח בספסל, הרי שנראה שהפעם כאב הראש של בכר גדול יותר, כשלרשותו בוגדן פלאניץ’, צ’ירון שרי, דניאל סונדגרן, פייר קורנו, עלי מוחמד ופרנזי פיירו, ועל כך בקבוצה דואגים להחמיא לצוות הסקאוטינג בראשותו של המנהל המקצועי גל אלברמן.
"יש לנו מערך משומן שמכיר את השוק ומרושת מאוד. מעל חמישה אנשי המחלקה בראשות אלברמן עקבו אחר הזרים שהגיעו וניתחו במשך תקופה כל פרמטר שלהם במהלך העונה הקודמת. מדובר במערך סקאוטינג שיודע לנתח ולהתאים למאמן את השחקן שהוא מבקש על פי התכונות שבכר דורש", אמרו במכבי חיפה.
3 צפייה בגלריה
גל אלברמן ופרנזי פיירו
גל אלברמן ופרנזי פיירו
גל אלברמן ופרנזי פיירו
(האתר הרשמי של מכבי חיפה)
אגב, במועדון סיפרו שברגע שפיירו כבש את השער השני מול אולימפיאקוס, אחד הסקאוטים שעקב וניתח את החלוץ והיה בסוד העניינים במשא ומתן הזיל דמעה: "הביקורת, ההתחלה הלא פשוטה, הכסף הרב שהושקע בעסקה הזו ומעל לכל השער החשוב גרמו לסקאוט להתרגשות גדולה", הוסיפו בקבוצה מהכרמל.
על פניו לפחות נראה שמבין הזרים שמקומם מובטח נמצאים ברשימה פלאניץ', שרי, סונדגרן ופיירו. מה שאומר שבכר יצטרך להתרכז יותר ולשחק עם המשבצת של הזר החמישי בליגה שיהיה במגרש. כרגע לפחות נראה שקורנו זוכה ליתרון על פני עלי מוחמד, שכן נטע לביא מהווה אלטרנטיבה רלוונטית לפתוח כשחקן 6.
3 צפייה בגלריה
ברק בכר עם פייר קורנו
ברק בכר עם פייר קורנו
ברק בכר עם פייר קורנו
(עמרי שטיין)
גם לקורנו יש גיבוי מצוין בדמותו של סאן מנחם, מה שאומר שאם לביא יפתח בספסל ומוחמד בהרכב, קורנו יהיה האיש שיכול למצוא את עצמו בספסל: "אין ספק שיש לנו צרות טובות שהתברכנו בהן השנה", אמרו בקבוצה.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.