1 צפייה בגלריה
דיא סבע
דיא סבע
דיא סבע
(אינסטגרם)
האם רכש גדול בדרך לירוקים מהכרמל? על רקע עליית השלב בליגת האלופות עם ההצגה הגדולה מול אולימפיאקוס, במכבי חיפה נשקלת בימים אלה האפשרות להתחזק בשחקן ישראלי נוסף ואחד השמות החמים שעלה לצירוף הוא שמו של דיא סבע, כך נודע ל-ONE לראשונה.
אם סבע אכן יגיע לירוקים זה יהיה בהעברה חופשית, כאשר החשיבות בהבאת שחקן מסוגו של החלוץ נובעת בעיקר בגלל שהקבוצה של ברק בכר לפני מרתון משחקים באירופה ובזירה הישראלית, מה שמחייב אותה במצב של שישה זרים לצרף גם שחקן ישראלי שיהווה חיזוק לסגל הקיים.
שחקן הכנף בן ה-29 משחק בעיקר בעמדת הכנף הימני (7) או כחלוץ שני שנע לעומק במערך של שני חלוצים. סבע (168 ס"מ) מתאפיין בזריזות ומהירות, משתמש בעיקר ברגלו השמאלית והדומיננטית לכדרור ובעיטה, כשבעונה החולפת רשם 29 הופעות בכל המסגרות וצבר 2,552 דקות במדי אל נאסר מאיחוד האמירויות, כשהוא כבש 13 שערים ובישל תשעה נוספים בכלל המסגרות.
בעונת 2020/21, סבע רשם 29 הופעות וצבר 2,321 דקות כשהוא כובש שבעה שערים ומבשל תשעה נוספים בעונתו הראשונה באל נאסר, אצלה חוזהו מסתיים בקיץ הנוכחי ולכן כאמור אם יחתום אצל הירוקים - יגיע בהעברה חופשית.
כזכור, הלגיונר הישראלי פרץ לתודעה בעונת השיא ב-2017/18 כאשר כיכב במכבי נתניה עם 25 שערים ושבעה בישולים ב-36 הופעות בכלל המסגרות כשהוא צובר 3,109 דקות. באותה עונה, סבע יצר שיתוף פעולה נהדר עם ערן לוי שהוביל את הקבוצה למקום הרביעי בפלייאוף העליון וסיים כמלך השערים של הליגה עם 24 שערים. כזכור, יותר מאוחר הצטרף לערן זהבי בגוואנגז'ו ר.פ הסינית שם כבש 18 שערים בסך הכל בעונות 2019 ו-2020.