1 צפייה בגלריה
טימו ורנר
טימו ורנר
טימו ורנר
(רויטרס)
בשנים האחרונות לא ממש מצליח לצ’לסי עם חלוצים. מאז שדידייה דרוגבה ודייגו קוסטה כיכבו בסטמפורד’ ברידג’, הבלוז לא מצאו את החלוץ הבא שלהם ונחלו כישלונות כואבים עם אלבארו מוראטה, רומלו לוקאקו וטימו ורנר. הגרמני הפך לאחד הפלופים הגדולים בתולדות המועדון ממערב לונדון והיום (שבת) דווח ב’בבילד’ שהוא מעוניין לעזוב את צ’לסי, כאשר האקסית שלו, לייפציג, רוצה להחזיר אותו לשורותיה.
ורנר כל כך להוט לעזוב את הקבוצה של תומאס טוכל ולפי הדיווח אף מעוניין לקצץ מחצית משכרו כדי לשוב ללייפציג. החלוץ בן ה-26 מרוויח באנגליה סכום לא מבוטל של 272,000 ליש”ט לשבוע, כך שנכונותו לוותר על חצי מכך מעידה בעיקר על רצונו לשוב ליהנות מכדורגל ולזכות בכמה שיותר דקות על מנת להיות חלק מסגל נבחרת גרמניה למונדיאל הקרוב בקטאר.
לפי הדיווח המשא ומתן בין הצדדים מתקדם, אם כי לפחות כרגע לא מדובר על רכישה אלא על השאלה עם אופציית רכישה בסיומה. בנוסף לקבוצתו לשעבר, שמו של ורנר נקשר גם ליובנטוס, שם העדיפות של מקסימיליאנו אלגרי נותרה אלבארו מוראטה, בעוד שהגרמני עלה יחד עם מספר שמות כתוכניות ב’ במידה והספרדי של אתלטיקו מדריד לא יגיע לביאנקונרי.