3 צפייה בגלריה
פרנקי דה יונג
פרנקי דה יונג
פרנקי דה יונג
(האתר הרשמי של ברצלונה)
מסע המשחקים של ברצלונה בארצות הברית הסתיים עם ניצחון 0:2 על ניו יורק רד בולס. אוסמן דמבלה הבקיע ארבע פעמים במהלך המסע וסיים כמלך השערים של הקטלונים, פרנקי דה יונג פתח לראשונה כקשר אצל הקטלונים ורוברט לבנדובסקי עדיין לא הצליח למצוא את הרשת בקבוצה החדשה שלו.
באשר לדה יונג, עתידו עדיין לא ברור ובעיתון ‘ספורט’ הקטלוני דווח שבקרוב צ’לסי תגיש לבארסה הצעה רשמית. הבעלים של הבלוז, טוד בולי, היה בברצלונה בתחילת החודש, נפגש עם ז’ואן לאפורטה והשניים שוחחו על ססאר אספיליקווטה ומרקוס אלונסו. בנוסף, בולי ביקש את אישור לאפורטה לפתוח במו”מ עם דה יונג אם כי מאז לא חלה התקדמות משמעותית, בין היתר כי צ’לסי מתכננת קודם שתי רכישות להגנה.
זה אמור לקרות בקרוב ואז גם צמד הספרדים אמור לעשות את המעבר לקאמפ נואו, וגם צ’לסי תתמקד בדה יונג. במקביל, במנצ’סטר יונייטד לא מוותרים ויודעים שההצעה שלהם גבוהה יותר, אבל לבסוף זו תהיה החלטה של דה יונג. כידוע, בארסה דורשת עליו לפחות 80 מיליון אירו.
“אני לא יודע אם דה יונג יישאר”, אמר צ’אבי, “יש זמן והרבה דברים יכולים לקרות עד שחלון ההעברות ייסגר. גם ניקו שיחק כבלם וזה לא סימן לכלום, אני מדבר עם השחקנים ומבהיר להם את המצב בבירור”. המאמן הוסיף: “אני מרוצה, עבדנו היטב מבחינה פיזית והיינו טובים. יש לנו עדיין שבועיים להתכונן”.
המאמן התייחס גם להחמצות של רוברט לבנדובסקי ואמר: “באימונים זה כן נכנס, הפעם לא. זה נורמל שיהיה תסכול וזה קרה לנו גם עם לואיס סוארס ופראן טורס. לבנדובסקי יכבוש שערים, וזה לא רק השערים, חלוצים צריכי גם ללחוץ. הוא צריך לשמור על ביטחון אני מאוד מאמין בו, זה רק משחק ידידות ואני לא מודאג”.
3 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
(האתר הרשמי של ברצלונה)
על היכולת שגילו אוסמן דמבלה וראפינה אמר: “אני אוהב את אוסמן ככדורגלן, אין הרבה כמוהו ואם בנוסף לכל הוא גם כובש, זה מעולה. אני חושב שהוא גם היה מלך הבישולים של הליגה מאז שהגעתי. כשאני רואה את השחקנים באימונים אני אופטימי. גם את ראפיניה אני אוהב מאוד, יש לו רעב והוא יעזור לנו הרבה. הוא רכש פנטסטי עבורנו לעונה הקרובה ולשנים הבאות”.
3 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(רויטרס)
מארק-אנדרה טר שטגן התייחס גם הוא לעתידו של דה יונג: “אנחנו רוצים את הטוב ביותר עבור הקבוצה וכמובן שנעדיף שיישאר, אבל זה בין השחקן למועדון. הוא שחקן איכותי מאוד, אבל אני לא רוצה להתערב, זה שייך למועדון. יש לנו קבוצה שיכולה להילחם על כל התארים”.
בתוך כך, אלכס קויאדו יאריך את חוזהו בבארסה עד קיץ 2024, כך לפי דיווח ב’מונדו דפורטיבו’. הקשר בן ה-23 חזר הקיץ אחרי השאלה בגרנאדה, אבל במועדון מאמינים שעדיף לו לעבור לקבוצה אחרת כדי לשחק באופן קבוע.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.