2 צפייה בגלריה
אדם פיטי
אדם פיטי
אדם פיטי
(רויטרס)
רעידת אדמה בשחייה העולמית - אדם פיטי כבר לא בלתי מנוצח. לראשונה מאז 2014 לא סיים הספורטאי האגדי במקום הראשון במשחה תחרותי ב-100 מטר חזה.
האלוף האולימפי המשולש ושיאן העולם הגיע למקום הרביעי בלבד במשחקי הרצון הטוב בבירמינגהאם. פיטי המאוכזב הניף את ידו של המנצח ג'יימס ווילבי, חברו לנבחרת אנגליה אשר הדהים כשזכה במדליית הזהב.
שבר ברגל ממנו סבל פיטי גרם לפגיעה ביכולתו והופעה נהדרת של ווילבי גרמה למהפך הגדול. האלוף האולימפי קבע 59.86 שניות בלבד, זמן הרחוק כמעט שלוש שניות משיאו העולמי.
2 צפייה בגלריה
אדם פיטי מרים את ידו של ג'יימס ווילבי
אדם פיטי מרים את ידו של ג'יימס ווילבי
אדם פיטי מרים את ידו של ג'יימס ווילבי
(רויטרס)
בסיום הגיב פיטי: "אני לא יודע מה השתבש, כאשר נותרו 25 מטר לסיום הגשתי שאין לי כלום בטנק. אולי זה היה עומס גדול מדי על הרגל. הרגליים שלי הרגישו טוב. אני לא יכול להצביע על מה שלא הלך, פשוט לפעמים יש תחרויות לא טובות. הזמן שקבעתי רחוק בשתי שניות מזה שקבעתי באולימפיאדה, אז משהו השתבש. אולי זה בגלל חוסר מנוחה בחורף. יכול להיות שהייתי צריך לנוח ולעשות משהו אחר. מכאן צריך להמשיך קדימה ולהשתפר".
פיטי הוסיף: "בחרתי להילחם, לא אכפת לי מהסטטיסטיקה ומכמה זמן לא הפסדתי. איבדתי קצת את הניצוץ, בין אם זה בגלל הרגל שלי, אבל אנסה למצוא את זה מחדש בחודשים הקרובים ובשנתיים הבאות".
המנצח ווילבי שקבע 59.25 שניות הוסיף: "תמיד כיף לשחות לצד פיטי. הצלחתי לתת את המשחה הטוב ביותר שיכולתי. כולנו יודעים למה אדם מסוגל, שנינו נמשיך להתחרות זה בזה וזה תמיד יהיה מרגש. היה ממש כיף".
האוסטרלי זק סטובלי קוק הגיע במקום השני בזמן של 59.52 שניות ובארד זכה האוסטרלי סם וויליאמסון עם 59.82 שניות.